Ik was bij de tandarts en kwam daar tegen ...
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2008 00:13 #1065004
door Mathy van Nisselroy
Ik was bij de tandarts en kwam daar tegen ... is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
Ik was vandaag bij de tandarts voor m'n halfjaarlijkse checkup en kwam daar het blad Arts en Auto tegen. In het nummer van 5 april van dit jaar, staat naast onderwerpen over Zweden, Noorwegen en Saab ook een artikel over Volvo en veiligheid. Het nummer is, net als vele anderen, online te bekijken. Zie <a href=" www.artsenauto.nl/clients/vvaa/webartsen...laderen!OpenDocument " target="_blank">hier.
Groetjes
Mathy (die alweer langer in de wachtkamer zat, dan in de stoel)
Ik was vandaag bij de tandarts voor m'n halfjaarlijkse checkup en kwam daar het blad Arts en Auto tegen. In het nummer van 5 april van dit jaar, staat naast onderwerpen over Zweden, Noorwegen en Saab ook een artikel over Volvo en veiligheid. Het nummer is, net als vele anderen, online te bekijken. Zie <a href=" www.artsenauto.nl/clients/vvaa/webartsen...laderen!OpenDocument " target="_blank">hier.
Groetjes
Mathy (die alweer langer in de wachtkamer zat, dan in de stoel)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2008 08:33 #1199001
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Had de tandarts zo snel de
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2008 09:14 #1199003
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Mutti, Mutti er hat überhaupt nicht gebohrt!
Hallo Hans
Nee. Tot nog toe (in de zomer word ik 42) heeft nog geen enkele tandarts een reden kunnen vinden, om meer te doen dan de zaak gewoon nakijken. Het enige dat er ooit gebeurd is, is dat er stukjes op gezet zijn, om de tandwortel te beschermen. Hij blijft het wel jammer vinden, dat ik nooit een beugel heb gehad. En ik ben onderhand wel gewend dat het niet lang duurt, maar gisteren was ik in 2-3 minuten weer uit de stoel.
Groetjes
Mathy
Nee. Tot nog toe (in de zomer word ik 42) heeft nog geen enkele tandarts een reden kunnen vinden, om meer te doen dan de zaak gewoon nakijken. Het enige dat er ooit gebeurd is, is dat er stukjes op gezet zijn, om de tandwortel te beschermen. Hij blijft het wel jammer vinden, dat ik nooit een beugel heb gehad. En ik ben onderhand wel gewend dat het niet lang duurt, maar gisteren was ik in 2-3 minuten weer uit de stoel.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2008 13:42 #1199015
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mazzel

Heb jij even mazzel. Ieder bezoek aan de tandarts levert mij minstens 2 vervolgafspraken op bij tandarts of kaakchirurg. Zit nu midden in een serie van drie waarin 6 gaatjes moeten worden gevuld. En ik poets netjes mijn tanden ..
Groet,
Jan-Willem
Heb jij even mazzel. Ieder bezoek aan de tandarts levert mij minstens 2 vervolgafspraken op bij tandarts of kaakchirurg. Zit nu midden in een serie van drie waarin 6 gaatjes moeten worden gevuld. En ik poets netjes mijn tanden ..
Groet,
Jan-Willem
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2008 20:05 #1199031
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Glazuur
Hallo Jan-Willem
Groetjes
Mathy
Na iedere maaltijd? Dan poets je het (door zoet en zuur) zachtgeworden glazuur weg. Met alle gevolgen van dien. Niet poetsen een half uur tot een uur nadat je gegeten of gedronken hebt!Jan-Willem schreef : En ik poets netjes mijn tanden ..
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-04-2008 22:46 #1199165
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Netjes

Met netjes bedoel ik netjes volgens de regels. Het glazuurverhaal ken ik. Maar bedankt voor de waarschuwing!
Groet,
Jan-Willem
Met netjes bedoel ik netjes volgens de regels. Het glazuurverhaal ken ik. Maar bedankt voor de waarschuwing!
Groet,
Jan-Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-04-2008 18:49 #1199213
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic tandheelkundige
ook al tandheelkundige!
wat een alleskunner!
Peter
Lobbes
wat een alleskunner!
Peter
Lobbes
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-04-2008 03:43 #1199351
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Arts en auto
Een blad uit de tijd dat alleen de de Dokter Burgemeester Notaris auto reden.
Mijn tandarts heeft aan mij nog weinig kunnen verdienen (47 jaar oud, 3 vullingen)
Als hij het blad "Arts en Auto" in de wachtkamer legt, bestaat de kans dat tie zelf in een kots lucht moet werken...............

Mijn tandarts heeft aan mij nog weinig kunnen verdienen (47 jaar oud, 3 vullingen)
Als hij het blad "Arts en Auto" in de wachtkamer legt, bestaat de kans dat tie zelf in een kots lucht moet werken...............

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-05-2008 23:05 #1199612
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Arts&Auto
Is een heel redelijk blad hoor, arts&auto, staat weinig in waar aanstoot aan te nemen is. Gaat trouwens over zeer veel meer dan alleen auto's. Ik bespeur hier toch een vergevorderd stadium van allergie voor de medische stand, niet erg voor de hand liggend bij een Volvo liefhebber, want zoals de meeste mensen wel weten is het merk al decennia lang erg populair bij medici. Misschien toch eens een Volkswagen proberen?
Joris
Joris
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-05-2008 01:34 #1199616
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Allergie
Inderdaad, een allergie die de afgelopen jaren opgebouwd is door ervaring (meerdere)
Als ik mijn klanten zo behandel zoals ik tegenwoordig in de medische stand tegenkom, was ik al lang ridder te voet.
Als liefhebber van een merk als Volvo, synoniem voor correct, veilig en netjes, zou ik hier ook een dergelijke behandeling verwachten.
Bij de Volvo dealer wordt je netter behandeld als in een ziekenhuis.
Nou hou ik m'n mond, morgen kan ik op de IC liggen, wapperend met een printje van deze posting, rijden ze m'n bed met één wiel op de zuurstof-slang...........
Als ik mijn klanten zo behandel zoals ik tegenwoordig in de medische stand tegenkom, was ik al lang ridder te voet.
Als liefhebber van een merk als Volvo, synoniem voor correct, veilig en netjes, zou ik hier ook een dergelijke behandeling verwachten.
Bij de Volvo dealer wordt je netter behandeld als in een ziekenhuis.
Nou hou ik m'n mond, morgen kan ik op de IC liggen, wapperend met een printje van deze posting, rijden ze m'n bed met één wiel op de zuurstof-slang...........
Moderators: Jerry Stam