Kras
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2008 18:16 #1065000
door V700 register
Kras is gemaakt door V700 register
Ik wil eergisteren in onze pearl olijfgroene (met deze zon o zo mooi!) en frisgepoetste 965 stappen (Nu met bagagerolhoes trouwens). Zie ik tot mijn zeer grote ergernis een ferme (maar niet diepe) kras die in het voorbijgaan door een achterbakse stiekemerd is getrokken over een groot deel van de portierdeur. Deze is denk ik wel enigszins weg te poetsen maar dit is de eerste keer dat mij dit nu overkomen is, en ik hoopte hier gevrijwaard van te blijven. Met de 740 heb ik geen enkele kras kunnen ontdekken. Waarschijnlijk roept deze wagen geen agressie op...Ik trap er liever zelf nog een deuk in. Ik kan deze acties niet begrijpen en heb nog steeds even flink de balen. Wel herkenbaar hier voor velen waarschijnlijk... Ik ga morgen denk ik een kop koffie halen bij de sleuteldag.
Met groeten,
Rik
Met groeten,
Rik
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2008 18:49 #1198943
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi Rik,
dat is op z`n
Hoi Rik,
dat is op z`n hollands gezegd klote. Het is zo hufterig als mensen dat doen. Toen mijn auto vorig jaar hersteld was van alle schade heeft een van m`n eigen collega`s nota bene, het portier zo hard tegen mijn nieuw gespoten en strakke portier gegooid dat er een flinke buts in zit.
Op de een of andere manier zien mensen niet hoeveel liefde, tijd en energie er in onze auto`s wordt gestopt
Ik hoop dat je de kras er met flink wat poetsen toch goed uit kunt krijgen!
Groeten,
Richard
dat is op z`n hollands gezegd klote. Het is zo hufterig als mensen dat doen. Toen mijn auto vorig jaar hersteld was van alle schade heeft een van m`n eigen collega`s nota bene, het portier zo hard tegen mijn nieuw gespoten en strakke portier gegooid dat er een flinke buts in zit.
Op de een of andere manier zien mensen niet hoeveel liefde, tijd en energie er in onze auto`s wordt gestopt
Ik hoop dat je de kras er met flink wat poetsen toch goed uit kunt krijgen!
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2008 21:39 #1198959
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hoe laat in Woerden?
Hoe laat ben je in Woerden? ergens rond 12 uur zal ik in Woerden zijn met poetsdoeken en een verse tube G3, de ultieme polijstpasta. Kan ik mijn oude vak weer eens beoefenen!
bel even 06 42 723 764
Tot morgen ! Eric de Bree
bel even 06 42 723 764
Tot morgen ! Eric de Bree
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2008 21:58 #1198962
door V700 register
Prove me wrong.....
Beantwoord door V700 register in topic Nieuwsgierig.
Ik ben dan toch benieuwd naar het resultaat, want bij mijn 940 zit er een kras van knipper tot knipper, zo te zien van een sleutel ofzo.Ik zou hem er graag uitpoetsen, maar ik heb het idee dat dat een onmogelijke opgave is, in de blanke lak van een Regent Red metallic body.edebree schreef : .....poetsdoeken en een verse tube G3, de ultieme polijstpasta.
Prove me wrong.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2008 22:17 #1198967
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic neem ook ...
een spuitflacon met water mee en schuurpapier 2000 (waterproof.)....... Helaas heb ik geen polijstmachine meer , maar zodra mijn nieuwe bedrijf is opgestart kom er een mooie Flex.
We kijken morgen wel......
We kijken morgen wel......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2008 00:01 #1198985
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Expertise
Dan zou ik ook graag gebruik maken van jouw expertise. Ik kan wel wat advies gebruiken bij enkele vandalismekrassen op mijn zwarte 780.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2008 17:53 #1199022
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt Eric voor het
Bedankt Eric voor het vertonen van je kunsten! Mooi om naar te kijken en zeer inspirerend....
Groeten Rik
Groeten Rik
Moderators: Jerry Stam