Red de turbo.......! - Hij doet het weer!!!!!!!!!!!! -
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je krijgt, zoals afgesproken, nog een mailtje.........met de rekening.. (neuh, geintje, heel graag gedaan, graag tot ziens op een van de verenigingsdagen.)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
thanks,
paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Accu los (minimaal 15 minuten) of zekering 1, beide is niet nodig.paul klop schreef : ja klein rondje gedaan, maar die rem is wel ernstig. dus ik rij nu nog even in de andere, volgende week rem maken en rijden! ik zie je mail graag tegemoet. En hoe zit het met storingcodes resetten? zover ik het begrijp accu los, zekering 1 er uit, dan pennetje (welk gat?) er insteken 5 sec wachten, dan zekering erin en accu weer vast?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Waarom 15 minuten? 5 seconden los moet meeeer dan genoeg zijn, als het RAM geheugen maar leeg is dan is die computer echt wel gereset.mderijke schreef : Accu los (minimaal 15 minuten) of zekering 1, beide is niet nodig.
- V700 register
- Nieuw lid
-
<h4 id="ProcedureResetbrandstofcomputer">Procedure Reset brandstof computer</h4> Deze procedure reset ook het <a href="/taxonomy/term/911"><acronym>Lambda lampje</acronym></a> op het <a href="/taxonomy/term/1484"><acronym>dashboard</acronym></a>.paul klop schreef : En hoe zit het met storingcodes resetten?
- Motor uit, contact aan
- Test draadje (zgn Pigtail) in diagnose doos A insteken op positie 2
- Bedien de drukker voor ongeveer 5 seconde, totdat het lampje aan gaat
- Bedien vervolgens nog eens de drukker voor 5 seconden
- Bij controle van de opgeslagen codes (zie boven) moet code 1-1-1 gegeven worden.
- Verwijder het test draadje uit positie 2 en sluit de afdek kap.
Voor ontstekingscomputer geldt dan positie 6, in plaats van 2.
De link erheen staat ook in je mailtje en daarnaast zie je dat het woord storingscodes onderstreept is, wat betekent dat je erop kunt klikken en een overzicht krijgt, met gerelateerde pagina's.Overigens, werkt dat ook met CIS (dis je al schoongemaakt hebt) lh2.4 en EZ116K, maar ik moet zeggen, dat ik niet zeker weet welk blok je hebt en of het allemaal wel van toepassing is.
Maak anders eens een dagboekpagina met wat gegevens van je auto, dan kun je er in de toekomst makkelijker naar verwijzen.Als je lidmaatschap rond is, kun je je auto op de site in het autoregister zetten, ook makkelijk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-