Wow! Mijn eerste Volvo 740!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-04-2008 02:10 #1064807
door V700 register
Wow! Mijn eerste Volvo 740! is gemaakt door V700 register
Na een tijdje rondkijken op marktplaats heb ik zojuist mijn eerste Volvo gekocht: Een 740 U9 uit 1990. Ben apentrotz - de toestand is uitmuntend (voor zover ik dat kan zien...) en er zitten maar zo'n 250.000 km op. Ik heb er wel 1600 EUR voor betaald, maar hij reed zo soepel, en de oude eigenaar is een Pietje-Precies...
Omdat dit mijn eerste eigen auto is, vraag ik me af, wat voor een verzekering ik ervoor zou moeten afsluiten... Allen WA? Of een WA+? Heb zoiets nog nooit gedaan...
Ik ben musicus en zal er vaak naar Duitsland mee rijden - weten jullie, of ik ervoor een milieusticker kan krijgen? of wat ik eraan kan/moet doen om eentje te krijgen?
Foto's volgen morgen...
Omdat dit mijn eerste eigen auto is, vraag ik me af, wat voor een verzekering ik ervoor zou moeten afsluiten... Allen WA? Of een WA+? Heb zoiets nog nooit gedaan...
Ik ben musicus en zal er vaak naar Duitsland mee rijden - weten jullie, of ik ervoor een milieusticker kan krijgen? of wat ik eraan kan/moet doen om eentje te krijgen?
Foto's volgen morgen...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-04-2008 08:09 #1197594
door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Welkom
Hallo,
Gefeliciteerd met je nieuwe auto, de beschrijving klinkt goed, ik ben benieuwd naar de foto's.
Veel mensen sluiten een WA+ (beperkt Casco) verzekering af omdat je voor weinig geld meer dan toch een beetje extra dekking hebt tegen 'van buiten komend onheil' zoals vallende bomen etc.
De milieusticker zou geen probleem moeten zijn met een U9 (geregelde katalysator). Je kan het in Nederland bijvoorbeld regelen via <a href=" www.dekra.nl " title="dekra"> www.dekra.nl voor 12,50. Je moet dan het bedrag overmaken aan hen en een kopie kenteken sturen.
Wat voor soort muziek maak je? Er zijn hier meer musici...
Gefeliciteerd met je nieuwe auto, de beschrijving klinkt goed, ik ben benieuwd naar de foto's.
Veel mensen sluiten een WA+ (beperkt Casco) verzekering af omdat je voor weinig geld meer dan toch een beetje extra dekking hebt tegen 'van buiten komend onheil' zoals vallende bomen etc.
De milieusticker zou geen probleem moeten zijn met een U9 (geregelde katalysator). Je kan het in Nederland bijvoorbeld regelen via <a href=" www.dekra.nl " title="dekra"> www.dekra.nl voor 12,50. Je moet dan het bedrag overmaken aan hen en een kopie kenteken sturen.
Wat voor soort muziek maak je? Er zijn hier meer musici...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-04-2008 08:27 #1197598
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom
Welkom op de site en gefeliciteerd met je aankoop. Ik wens je veel plezierige en veilige kilometers toe.
Qua verzekering heb ik deze:
Niet bepaald de goedkoopste, maar de korting via de werkgever van mijn vriendin, levert een vermindering van de premie op van bijna 40%.No claim-korting staat op 67,5%
Ik heb met opzet ook brand storm en natuur meeverzekerd, op de parkeerplaats is laatst een boom naar beneden komen zeilen en als ik er dan helemaal niet meer voor terug zou krijgen......brrr......No-Claim beschermer zorgt voor het blijven staan op het no-claim peil, bij melding van 1 schade per jaar.
Succes met de beslissingen komende tijd en veel leesplezier op de site.
Qua verzekering heb ik deze:
Niet bepaald de goedkoopste, maar de korting via de werkgever van mijn vriendin, levert een vermindering van de premie op van bijna 40%.No claim-korting staat op 67,5%
Ik heb met opzet ook brand storm en natuur meeverzekerd, op de parkeerplaats is laatst een boom naar beneden komen zeilen en als ik er dan helemaal niet meer voor terug zou krijgen......brrr......No-Claim beschermer zorgt voor het blijven staan op het no-claim peil, bij melding van 1 schade per jaar.
Succes met de beslissingen komende tijd en veel leesplezier op de site.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-04-2008 16:56 #1197631
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic en nog een voorbeeld...
ik heb mn zaakjes als volgt geregeld bij DITZO (een volle dochter van FORTIS. 23 jaar schadevrij, geen terugval in no claim na schade... Vol casco (schade aan je eigen auto) is per periode aan/uit te zetten. Voor dit bedrag heb ik besloten om het te laten staan. Bonuskorting is uiteraard verwerkt.
Succes met je zoektocht...
Offerte<!-- Advertiser 'Ditzo', Include user in segment 'DITZO_auto_kenteken' - DO NOT MODIFY THIS PIXEL IN ANY WAY --><!-- End of segment tag --><div id="content"><div class="module big"><div class="main"><div class="content">Je krijgt 55% Bonuskorting. Kies je eigen dekkingen: </div><div class="formContent2">WA € 16,14 </div><div class="formContent2">Ruitbreuk € 2,21 </div><div class="formContent2">Schade door brand, storm en natuur € 0,44 </div><div class="formContent2">Diefstal € 1,76 </div><div class="formContent2">Schade aan je eigen auto € 3,65 </div><div class="formContent2">Inzittenden € 2,40 </div><div class="formContent2">Rechtsbijstand € 2,36 </div><div class="formContent2">Accessoires boven € 5.000 € 1,67</div><div class="formContent2">Geen poliskosten, geen administratiekosten </div><div class="formContent2">Overigens... ik heb geen enkele relatie met ze anders dan verzekerde (maar tot nu wél een tevreden verzekerde)</div></div></div></div>
Succes met je zoektocht...
Offerte<!-- Advertiser 'Ditzo', Include user in segment 'DITZO_auto_kenteken' - DO NOT MODIFY THIS PIXEL IN ANY WAY --><!-- End of segment tag --><div id="content"><div class="module big"><div class="main"><div class="content">Je krijgt 55% Bonuskorting. Kies je eigen dekkingen: </div><div class="formContent2">WA € 16,14 </div><div class="formContent2">Ruitbreuk € 2,21 </div><div class="formContent2">Schade door brand, storm en natuur € 0,44 </div><div class="formContent2">Diefstal € 1,76 </div><div class="formContent2">Schade aan je eigen auto € 3,65 </div><div class="formContent2">Inzittenden € 2,40 </div><div class="formContent2">Rechtsbijstand € 2,36 </div><div class="formContent2">Accessoires boven € 5.000 € 1,67</div><div class="formContent2">Geen poliskosten, geen administratiekosten </div><div class="formContent2">Overigens... ik heb geen enkele relatie met ze anders dan verzekerde (maar tot nu wél een tevreden verzekerde)</div></div></div></div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-04-2008 17:47 #1197641
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb de mijne een 740 uit
Ik heb de mijne een 740 uit 86 bij intrasurance verzekert, ook dochter van Fortis.
Die van mij is all-risk verzekert voor € 22.50 per maand.
Even naar google DIKS verzekeringen.
Groetjes Hans
Die van mij is all-risk verzekert voor € 22.50 per maand.
Even naar google DIKS verzekeringen.
Groetjes Hans
Moderators: Jerry Stam