Eindelijk een nieuw setje velgen...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-04-2008 23:05 #1196797
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic proficiat
Hedwig, proficiat,
ik weet wat het is, ik heb ook jaren gezocht naar de correcte 70-er jaren Alpina velgenset voor op mijn oude bmw coupe. (16" 2x 7J en 2x 8J , zeldzaam!) Soms vond ik ze maar waren ze onbetaalbaar. Dan weer jaren niks tegenkomen, tot vorige winter ik ineens een set op marktplaats zag: toegeslagen!
De juiste en mooie velgen maken de auto af!
ik weet wat het is, ik heb ook jaren gezocht naar de correcte 70-er jaren Alpina velgenset voor op mijn oude bmw coupe. (16" 2x 7J en 2x 8J , zeldzaam!) Soms vond ik ze maar waren ze onbetaalbaar. Dan weer jaren niks tegenkomen, tot vorige winter ik ineens een set op marktplaats zag: toegeslagen!
De juiste en mooie velgen maken de auto af!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Siang
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-04-2008 23:50 #1196804
door Siang
Beantwoord door Siang in topic mooi man!
om ze makkelijker mooi te kunnen houden (invreten van remstof) zou je ze kunnen laten coaten met PTFE (teflon) bv bij Protech.
<a href=" www.protech.nl/ "> www.protech.nl
Er zijn ongetwijfeld ook andere aanbieders op deze markt.
<a href=" www.protech.nl/ "> www.protech.nl
Er zijn ongetwijfeld ook andere aanbieders op deze markt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-04-2008 23:59 #1196803
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja jaa, de mooiste velgen
Ja jaa, de mooiste velgen op de mooiste auto!
gefeliciteerd!
ps. hier kun je nog een (namaak?) reservewiel bestellen <a href=" www.iautobodyparts.com/volvo/780/1991-parts-0.html "> www.iautobodyparts.com/volvo/780/1991-parts-0.html
,
gefeliciteerd!
ps. hier kun je nog een (namaak?) reservewiel bestellen <a href=" www.iautobodyparts.com/volvo/780/1991-parts-0.html "> www.iautobodyparts.com/volvo/780/1991-parts-0.html
,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-04-2008 00:41 #1196806
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wauw!
Schitterende set! Dit gaat er erg schoon uitzien op je 780.
Veel plezier met deze mooie aanwinst!
Groet,
Tamas
Veel plezier met deze mooie aanwinst!
Groet,
Tamas
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-04-2008 01:21 #1196809
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Oprit
Hedwig woont een beetje buitenaf, en heeft een mooie beschutte, lange oprit en een carport. Het poetsen van de velgen kan dus buiten zicht van de buren geschieden...
Hedwig, proficiat! Benieuwd naar de foto's van de wielen onder de auto, met uiteraard ook vier nieuwe naafdoppen!
Hedwig, proficiat! Benieuwd naar de foto's van de wielen onder de auto, met uiteraard ook vier nieuwe naafdoppen!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-04-2008 23:32 #1196918
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Grappig,zo'n set heb ik dadelijk ook....
Als deel van een grote deal op een partij onderdelen in de USA bij een kennis krijg ik binnenkort ook zo'n setje velgen(volgens mijn info heten ze ook Multi-X) van een 780 meegestuurd in een groot krat. Die kennis sloopt nog wel eens een 780 vandaar.
Wat ik ermee ga doen weet ik nog niet,misschien onder mijn 265 zetten anders verkoop ik ze denk ik.
Wat ik ermee ga doen weet ik nog niet,misschien onder mijn 265 zetten anders verkoop ik ze denk ik.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-04-2008 10:54 #1196950
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nog een set
Toevallig. Op Ebay, niet nieuw natuurlijk, maar met een bod van een paar honderd euro misschien toch niet zo verkeerd.
Je zult ze maar nodig hebben.
Wart
<a href=" cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll...UCI%252BSI%26otn%3D4 " target="_blank">Linkje naar eBay
Je zult ze maar nodig hebben.
Wart
<a href=" cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll...UCI%252BSI%26otn%3D4 " target="_blank">Linkje naar eBay
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-04-2008 11:40 #1196952
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zo zie je maar weer, ben je
Zo zie je maar weer, ben je jarenlang op zoek naar iets, heb je het eindelijk gevonden, komen ze langs alle kanten aangewaaid.
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-04-2008 19:34 #1196991
door Hedwig Lambrechts
Beantwoord door Hedwig Lambrechts in topic Leuke reacties...
Toch mooi al die reacties.
@Pierre: Wie mooi wil zijn moet kunnen afzien. Wat de oude velgen betreft zie @Wart.
@Maarten: De beslissing om op zoek te gaan naar een setje nieuwe velgen i.p.v. oude te laten renoveren is inderdaad op de sleuteldag van 3 november te Gorinchem genomen. Dacht toen nog dat ze gewoon te bestellen waren. Is een dus wel anders uitgevallen maar ik heb er geen moment spijt van gehad.
@Paul: Denk dat die schaduw wel mee zal vallen want die 960 van je wil ik ook wel onder de carport staan hebben.BTW Als ik me niet vergis zijn die velgen van de 240 maat 14".
@Siang: Bedankt voor de tip maar komt jammer genoeg te laat, banden worden deze week gemonteerd.
@Albert: Mocht je meer weten over die 780'ers die je kennis sloopt hoor ik het graag.Zoveel te meer informatie zoveel te beter maar een fotootje en een chassisnummer maken me al blij.
@Willem: Inderdaad met 4 nieuwe naafdoppen! Ook niet meer leverbaar maar destijds ook gelijk gevraagd bij Rutten te Houthalen of er nog ergens bij een dealer in voorraad lagen. Bleek er een volledig setje bij diezelfde dealer in Brussel in het magazijn te liggen. Bij afspreken over het ophalen van de velg gevraagd om deze ook klaar te leggen. Bij ophaling bleek er eentje klaar te liggen. Verbaasde blikken toen ik naar de andere drie vroeg en of ik die dan ook kon hebben. Nooit een liefhebber over de vloer gehad zeker.
@Wart: Is een goed alternatief als je geen nieuwe meer weet te vinden. Dankzij een speciale prijs gemaakt door de importeur van Volvo kan ik voor hetzelfde geld haast geen gebruikte set kopen.
Groeten.Hedwig
@Pierre: Wie mooi wil zijn moet kunnen afzien. Wat de oude velgen betreft zie @Wart.
@Maarten: De beslissing om op zoek te gaan naar een setje nieuwe velgen i.p.v. oude te laten renoveren is inderdaad op de sleuteldag van 3 november te Gorinchem genomen. Dacht toen nog dat ze gewoon te bestellen waren. Is een dus wel anders uitgevallen maar ik heb er geen moment spijt van gehad.
@Paul: Denk dat die schaduw wel mee zal vallen want die 960 van je wil ik ook wel onder de carport staan hebben.BTW Als ik me niet vergis zijn die velgen van de 240 maat 14".
@Siang: Bedankt voor de tip maar komt jammer genoeg te laat, banden worden deze week gemonteerd.
@Albert: Mocht je meer weten over die 780'ers die je kennis sloopt hoor ik het graag.Zoveel te meer informatie zoveel te beter maar een fotootje en een chassisnummer maken me al blij.
@Willem: Inderdaad met 4 nieuwe naafdoppen! Ook niet meer leverbaar maar destijds ook gelijk gevraagd bij Rutten te Houthalen of er nog ergens bij een dealer in voorraad lagen. Bleek er een volledig setje bij diezelfde dealer in Brussel in het magazijn te liggen. Bij afspreken over het ophalen van de velg gevraagd om deze ook klaar te leggen. Bij ophaling bleek er eentje klaar te liggen. Verbaasde blikken toen ik naar de andere drie vroeg en of ik die dan ook kon hebben. Nooit een liefhebber over de vloer gehad zeker.
@Wart: Is een goed alternatief als je geen nieuwe meer weet te vinden. Dankzij een speciale prijs gemaakt door de importeur van Volvo kan ik voor hetzelfde geld haast geen gebruikte set kopen.
Groeten.Hedwig
Moderators: Jerry Stam