As time goes by - Volvo estates
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-04-2008 18:42 #1064620
door V700 register
As time goes by - Volvo estates is gemaakt door V700 register
Ik was net even langs mijn dealer gereden om Cor en Martin even persoonlijk te feliciteren met hun behaalde resultaat in de grote Volvo kennis test en om een nieuwe multiriem te halen voor mijn V90.
Kreeg ik zowaar een mooi boek met "alle" beroemde estates.
Al de estates staan rechts en profile op met glansverf en links staan de geboortedata en de geproduceerde aantallen. (Maar 9.067 V90's gemaakt zie ik alleen van de 145 express zijn er minder gemaakt ~4000 stuks)
Da's nog eens een aardig gebaar voor iemand die daar nog nooit een auto heeft gekocht, alleen maar staat te baliekluiven of onderdelen komt halen voor een minstens 10 jaar oude Volvo.
Hartstikke leuk!
Kreeg ik zowaar een mooi boek met "alle" beroemde estates.
Al de estates staan rechts en profile op met glansverf en links staan de geboortedata en de geproduceerde aantallen. (Maar 9.067 V90's gemaakt zie ik alleen van de 145 express zijn er minder gemaakt ~4000 stuks)
Da's nog eens een aardig gebaar voor iemand die daar nog nooit een auto heeft gekocht, alleen maar staat te baliekluiven of onderdelen komt halen voor een minstens 10 jaar oude Volvo.
Hartstikke leuk!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-04-2008 18:44 #1196647
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dat boek ken ik
Die heb ik ook gekregen toen er een sleuteldag was in Gorinchem.
Verschrikkelijk mooie plaatjes staan daar in.
Verschrikkelijk mooie plaatjes staan daar in.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-04-2008 19:09 #1196648
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic volvo car corporation 1927-2003/04
En als nog meer mazzel hebt zoals ik laatst, krijg je ook nog het boek:
Volvo car corporation 1927-2003/04, the cars, the personalities, the milestones, the future
De geschiedenis van de mensen van Volvo, de auto's, het bedrijf etc vanaf de ÖV 4 tot de huidige generatie V70. Overzichten met produktiejaren, aantallen, sedan of estate, aantal cylinders, cylinderinhoud, paarde(n?)krachten en ga zo maar door.
Lijkt me echt wat voor de Vlaamse wandelende encyclopidie (ik schrijf dit met het grootste respect Hedwig), aan de andere kant heeft hij die informatie waarschijnlijk allang.....
Beide boeken gekregen toen ik de 940 SE van de chef werkplaatrs van Volvo Apeldoorn kocht, echt erg leuke boeken!
Volvo car corporation 1927-2003/04, the cars, the personalities, the milestones, the future
De geschiedenis van de mensen van Volvo, de auto's, het bedrijf etc vanaf de ÖV 4 tot de huidige generatie V70. Overzichten met produktiejaren, aantallen, sedan of estate, aantal cylinders, cylinderinhoud, paarde(n?)krachten en ga zo maar door.
Lijkt me echt wat voor de Vlaamse wandelende encyclopidie (ik schrijf dit met het grootste respect Hedwig), aan de andere kant heeft hij die informatie waarschijnlijk allang.....
Beide boeken gekregen toen ik de 940 SE van de chef werkplaatrs van Volvo Apeldoorn kocht, echt erg leuke boeken!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-04-2008 00:57 #1196926
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk boekje,kreeg ook de bijhorende poster erbij
Ik heb het boekje ook gekregen,leuk overzicht,de 245 van mijn vriendin staat er in dezelfde kleur in
typische middengroen van de jaren 70.
Wij kregen er ook 2 exemplaren van de bijbehorende poster bij waar het hele station gamma op staat,zijn inmiddels dus al omlijst en hangen aan de muur te glunderen.
Wij kregen er ook 2 exemplaren van de bijbehorende poster bij waar het hele station gamma op staat,zijn inmiddels dus al omlijst en hangen aan de muur te glunderen.
Moderators: Jerry Stam