760 te kopen ? Hier staan ze

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-04-2008 18:47 #1196325 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic en deze!!!
Hierbij een advertentie van mn 765 tic op marktplaats;

<a href=" link.marktplaats.nl/159809431 "> link.marktplaats.nl/159809431
&#160;
&#160;
Groet,
Dorus. Voor vragen, mail naar <a href="mailto:celavitaa@gmail.com">celavitaa@gmail.com .    Leden van dit forum hebben uiteraard voorrang!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-04-2008 18:58 #1196326 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic klopt

Willem van Strik lidnr 328 schreef : Zat ik ook al naar te kijken. Is dat diegene, die in Rotterdam in een parkeergarage te koop stond, twee jaar geleden? In dat geval: eventueel geinteresseerden, het beste advies is 'm te laten staan....die is met recht onverkoopbaar, behalve voor een lage onderdelenprijs.

klopt!
klopt!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-04-2008 14:02 #1196407 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volgens mij niet hoor.

mbroeren schreef :

Willem van Strik lidnr 328 schreef : Zat ik ook al naar te kijken. Is dat diegene, die in Rotterdam in een parkeergarage te koop stond, twee jaar geleden? In dat geval: eventueel geinteresseerden, het beste advies is 'm te laten staan....die is met recht onverkoopbaar, behalve voor een lage onderdelenprijs.

klopt!

Dit is volgens mij die rode uit Weesp, waar toen iemand hem mee kon nemen voor 2250 als ik het me goed herinner.Er was toen wel een en ander mee mis trouwens.
Die rode uit Rotterdam, daarvan waren de foto's ook in de garage gemaakt, en niet buiten op het grind. Bij die Weesp was dat toen wel.
[edit] Toch wel gelijk, beide dan. Deze stond in Rotterdam en is later in Weesp bij <a href=" www.autobedrijfdebaan.nl/ " target="_blank">een autobedrijf te koop gezet.Zie deze posting.[end edit]

• Hedwig Lambrechts
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-04-2008 15:39 #1196410 door Hedwig Lambrechts
Beantwoord door Hedwig Lambrechts in topic V6 motor?
Als je wil weten waar de originele V6 (B280F) motor is gebleven kan je dat altijd navragen bij Carlo. Die heeft deze er heel lang geleden uitgehaald en er een B200ET in gestopt.
Groeten.Hedwig

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC