760 te kopen ? Hier staan ze
- V700 register
- Nieuw lid
-

<a href=" link.marktplaats.nl/159809431 "> link.marktplaats.nl/159809431

Groet,
Dorus. Voor vragen, mail naar <a href="mailto:celavitaa@gmail.com">celavitaa@gmail.com . Leden van dit forum hebben uiteraard voorrang!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
klopt!Willem van Strik lidnr 328 schreef : Zat ik ook al naar te kijken. Is dat diegene, die in Rotterdam in een parkeergarage te koop stond, twee jaar geleden? In dat geval: eventueel geinteresseerden, het beste advies is 'm te laten staan....die is met recht onverkoopbaar, behalve voor een lage onderdelenprijs.
klopt!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dit is volgens mij die rode uit Weesp, waar toen iemand hem mee kon nemen voor 2250 als ik het me goed herinner.Er was toen wel een en ander mee mis trouwens.mbroeren schreef :
klopt!Willem van Strik lidnr 328 schreef : Zat ik ook al naar te kijken. Is dat diegene, die in Rotterdam in een parkeergarage te koop stond, twee jaar geleden? In dat geval: eventueel geinteresseerden, het beste advies is 'm te laten staan....die is met recht onverkoopbaar, behalve voor een lage onderdelenprijs.
Die rode uit Rotterdam, daarvan waren de foto's ook in de garage gemaakt, en niet buiten op het grind. Bij die Weesp was dat toen wel.
[edit] Toch wel gelijk, beide dan. Deze stond in Rotterdam en is later in Weesp bij <a href=" www.autobedrijfdebaan.nl/ " target="_blank">een autobedrijf te koop gezet.Zie deze posting.[end edit]
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Groeten.Hedwig