Nieuw lid / 940 Limited Edition
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heel veel plezier ermee, en ik beloof je , dat je je na enige maanden lidmaatschap al een beetje een automonteur gaat voelen. Dit grote geluk is mij ook ten deel gevallen.Heel af en toe beantwoord ik al met enige zekerheid een vraag van medeverenigingsleden.
Nog mooier is dat ik sinds ik met succes zelf sleutel aan mijn 740 ik door familie buren en andere leken word behandeld als een expert op autogebied.Laat ik lekker zo.
veel plezier met je mooie aanwinst.

groeten

peter
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Welkom hier. Ik heb genoten van de je lange korte introductie, wat jij daar beschrijft voelen velen hier onder ons.
En wat een prachtige auto heb je! Ik hoop jullie een keer te ontmoeten op een evenement.
Ik ben overigen wel benieuwd of jouw kleur 412 hetzelfde is als mijn 412, die in 1993 Aquamarijn heette.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Welkom met je afwijking.
Groet,
Jan zelf
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hallo Sander, ik heb ook erg genoten van jou introductie, beschrijft inderdaad ook voor een groot gedeelte wat ik voel voor mijn eigen baksteen en die van anderen.Eric Bakker schreef : Hallo Sander,
Welkom hier. Ik heb genoten van de je lange korte introductie, wat jij daar beschrijft voelen velen hier onder ons.
En wat een prachtige auto heb je! Ik hoop jullie een keer te ontmoeten op een evenement.
Ik ben overigen wel benieuwd of jouw kleur 412 hetzelfde is als mijn 412, die in 1993 Aquamarijn heette.
Ik heb ook kleurnummer 412, en mij is opgevallen dat hier nogal verschillende beschrijvingen van zijn voor wat betreft het kleurnummer, ik ben benieuwd als ze alle drie eens naast elkaar staan of er dan verschillen zijn in de lakkleur.
Wat heb je trouwens een prachtige auto, ziet er erg netjes en verzorgt uit op de foto's, welkom en wie weet tot ziens op een evenement (Volvo x-perience bij Nordicar ..?).
Gr Bart.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Welkom! Fraai exemplaar heb je daar staan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Welkom met jouw Volvo kleur 412.
Kleur 412 heeft vele namen,die blijkbaar in elk werelddeel weer een andere naam hebben.Na 5 minuten googlen vindt ik:
Aquamarijn,aquamarine,donkergroen metallic,blue green metallic,tropic green pearl,en als laatste verdigris.
En dan praat ik nog niet over de afwerking,wel/geen vernis,dat staat ergens in een andere topic.
groet Mischa

- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Welkom bij de club! De 940 ziet er inderdaad nog erg fraai uit, houden zo! Zo te horen is dat je wel toevertrouwd.
Overigens, vrees niet voor de klassieker-toekomst: mocht je ooit overwegen de wagen weer terug naar Nederland mee te nemen, dan kan je het oude nummer weer terugkrijgen, mits je bewijs hebt daarvan (en dat heb je, de exportpapieren zorgvuldig bewaren!).
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wees welkom.
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
We moeten de drie 412's inderdaad maar 's naast elkaar zetten. De volledige kleurcode voor m'n auto is trouwens 412-22 (als ik me niet vergis), wellicht dat die toevoeging 22 nog wat uitmaakt in de feitelijke kleur.snoek38 schreef :
Hallo Sander, ik heb ook erg genoten van jou introductie, beschrijft inderdaad ook voor een groot gedeelte wat ik voel voor mijn eigen baksteen en die van anderen.Eric Bakker schreef : Hallo Sander,
Ik heb ook kleurnummer 412, en mij is opgevallen dat hier nogal verschillende beschrijvingen van zijn voor wat betreft het kleurnummer, ik ben benieuwd als ze alle drie eens naast elkaar staan of er dan verschillen zijn in de lakkleur.
Wat heb je trouwens een prachtige auto, ziet er erg netjes en verzorgt uit op de foto's, welkom en wie weet tot ziens op een evenement (Volvo x-perience bij Nordicar ..?).
Gr Bart.
Nordicar op de 12e gaat mij helaas niet lukken, hopelijk snel daarna.
groeten,Sander