De redding van De witte duivel, haar nieuwe onderkomen, deel 2
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-03-2008 21:41 #1196230
door V700 register
Nou, dan gaan wij poetsen, Frits bakken en de heren technici met sleutels aan de slag.
Rob K.
Beantwoord door V700 register in topic Sorry!
Oh, was jij dat, ik dacht dat ik dat van Frits gelezen had!Paul schreef : Ik had me ook al opgegeven om de poetsen....
Nou, dan gaan wij poetsen, Frits bakken en de heren technici met sleutels aan de slag.
Rob K.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-04-2008 23:43 #1196232
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic is
mijn geheugen toch nog niet zo slecht.
Kon me nml niet herinneren dat ik zou gaan poetsen
<a href=" hobby550tkm.web-log.nl/ " target="_blank">(Hobby caravan te koop) </a>
Kon me nml niet herinneren dat ik zou gaan poetsen
<a href=" hobby550tkm.web-log.nl/ " target="_blank">(Hobby caravan te koop) </a>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2008 23:33 #1198977
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dag
Volvo vrienden,
Graag wil ik een dag in een weekend in mei organiseren, in de H&M loods, die dan voorzien is van alle gemakken. Willen degenen die het leuk vinden om te komen helpen de witte duivel weer op de weg te helpen, aangeven welke weekenden beschikbaar zijn? Dan zal ik een datum selecteren. Ook al kom je alleen kijken: iedereen is welkom in de H&M loods!
Graag wil ik een dag in een weekend in mei organiseren, in de H&M loods, die dan voorzien is van alle gemakken. Willen degenen die het leuk vinden om te komen helpen de witte duivel weer op de weg te helpen, aangeven welke weekenden beschikbaar zijn? Dan zal ik een datum selecteren. Ook al kom je alleen kijken: iedereen is welkom in de H&M loods!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2008 00:28 #1198994
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Prima
Ik kom graag even buurten, kennis, maken, helpen, leren enz en ik dacht dat ik alle weekendenop het pinksterweekend na wel kan.
Moderators: Jerry Stam