Bor komt te koop (mooiste van 2007) *geannuleerd*
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2008 16:17 #1195383
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Gefeliciteerd!
Eric, tweemaal gefeliciteerd met twee erg fraaie besluiten! Bor blijft op deze wijze zeker in kundige handen, en je hebt alsnog de kans jezelf te overtreffen bij het creeren van een nog fraaiere 965!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2008 22:39 #1195410
door Eric Bakker (GAST)
@Jeroen: Goed nieuws voor mij! ik word er inderdaad hebberig van. Zo worden ze niet meer gemaakt...
@Hedwig: Het spijt mij dat ik je zo ontzet heb, maar gelukkig dat het nu weer beter met je gaat.
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Hebbert
Dat is zeker mijn plan. Als het aan mij ligt gaat het de mooiste 965 Type I van Nederland worden .Willem van Strik lidnr 328 schreef : [...] en je hebt alsnog de kans jezelf te overtreffen bij het creeren van een nog fraaiere 965!
@Jeroen: Goed nieuws voor mij! ik word er inderdaad hebberig van. Zo worden ze niet meer gemaakt...
@Hedwig: Het spijt mij dat ik je zo ontzet heb, maar gelukkig dat het nu weer beter met je gaat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2008 12:06 #1195467
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 3 maal is scheepsrecht
Beste Eric,
Hoe houdt Bor zich onder de 2e dreiging van verkoop? Rond St. Nicolaas meen ik mij een bericht te herinneren waarin Bor kuren kreeg nadat verkoop even dreigde?
Zo dit dan de tweede maal betreft moet je wel voorzichtig worden......drie maal is scheepsrecht!
Eigenlijk heb ik weinig recht van spreken nadat ik "De Leeuw van Vlaanderen" heb verkocht.......
Succes met de aanwinst, en ik ben benieuwd deze eens in het echt te mogen aanschouwen op een verenigings bijeenkomst.
Hoe houdt Bor zich onder de 2e dreiging van verkoop? Rond St. Nicolaas meen ik mij een bericht te herinneren waarin Bor kuren kreeg nadat verkoop even dreigde?
Zo dit dan de tweede maal betreft moet je wel voorzichtig worden......drie maal is scheepsrecht!
Eigenlijk heb ik weinig recht van spreken nadat ik "De Leeuw van Vlaanderen" heb verkocht.......
Succes met de aanwinst, en ik ben benieuwd deze eens in het echt te mogen aanschouwen op een verenigings bijeenkomst.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2008 12:21 #1195470
door Eric Bakker (GAST)
En ziet: het werkt! Hij mag lekker blijven.
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Lerend
Ik houd niet van chantage en dat begint Bor gelukkig door te krijgen. Dus deze keer is hij een charmeoffensief begonnen. Tjongejonge, zo lekker als nu heeft hij nog nooit gereden sinds ik hem heb. Mag ook wel, over onderhoud heeft hij niet te klagen.achnaton schreef : Hoe houdt Bor zich onder de 2e dreiging van verkoop? Rond St. Nicolaas meen ik mij een bericht te herinneren waarin Bor kuren kreeg nadat verkoop even dreigde? Zo dit dan de tweede maal betreft moet je wel voorzichtig worden......drie maal is scheepsrecht!
En ziet: het werkt! Hij mag lekker blijven.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2008 13:21 #1195476
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic euummmm...
Waarom niet allebei zakelijk?
Rob
Rob
Moderators: Jerry Stam