Benzine op of......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-03-2008 13:28 #1064366
door V700 register
Benzine op of...... is gemaakt door V700 register
Vandaag ff niks te doen dus na de koffie maar even de luchtfilterbox vervangen van mijn lpt.Al de klemmetjes van de oude waren kapot en het plastiek was afgebroken dus bij Wytze een andere op de kop getikt van een hpt.Wel leuk omdat daar de letters TURBO op staan en de toerenteller met turbodrukmeter zat er al een tijdje in.De luchtfilterbox eerst maar een beetje aangepast (meer openingen) en daarna even verwisselt.Ziet er een stuk beter uit dan de oude die dicht zat met een spanband.Even starten en helemaal niks.....Wat nu mijn volvo doet het altijd.Nog eens proberen en waarempel hij slaat aan en weer uit.Onder de kap alles nagekeken en alles zit goed en vast.Zou de benzine dan op zijn?Contact weer aan maar nu op benzine in plaats van lpi.Tank ziet er erg leeg uit volgens de meter....... $%&#%&^##!!!Auto opgekrikt van achteren zodat het laatste beetje benzine naar voren loopt.Starten en.....jawel hij slaat aan.Na 1 min slaat hij af voordat hij op lpi overgeschakeld is&^##!%%^&&&)###Nu eerst maar even koffie en dan kijken voor een kannetje benzine en een buurman.En daarna hopen dat de benzine echt op was anders is het iets anders.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-03-2008 16:21 #1194893
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Benzine
20 liter benzine opgehaald en in de tank gekiept en jawel starten en lopen als een zonnetje.Vaker benzine tanken dus en niet meer vergeten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-03-2008 10:58 #1194975
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Benzinepomp
Is ook beter voor je brandstofpomp om voldoende benzine in je tank te houden, die draait namelijk altijd.
Het is mij in het verleden ook twee keer overkomen. De eerste keer onwetendheid (wist ik veel dat er bij LPi altijd op benzine wordt gestart, dat deed mijn oude 360 nooit), de tweede keer nalatigheid. Nu tank ik regelmatig wat benzine bij.
Overigens heeft de eerste keer de lokale Volvo-dealer mijn auto weer aan de gang gebracht (zoals ik al zei, onwetendheid) en mij dik 200,- gulden in rekening gebracht. Niet nadenken, nee, eerst aan de computer hangen en vaststellen dat de brandstofdruk te laag was. Ik was zelf toen ook niet slimmer, dus dat kon ik ze nauwelijks verwijten. De duurste 20 l benzine die ik ooit heb gekocht.....
Rob
Het is mij in het verleden ook twee keer overkomen. De eerste keer onwetendheid (wist ik veel dat er bij LPi altijd op benzine wordt gestart, dat deed mijn oude 360 nooit), de tweede keer nalatigheid. Nu tank ik regelmatig wat benzine bij.
Overigens heeft de eerste keer de lokale Volvo-dealer mijn auto weer aan de gang gebracht (zoals ik al zei, onwetendheid) en mij dik 200,- gulden in rekening gebracht. Niet nadenken, nee, eerst aan de computer hangen en vaststellen dat de brandstofdruk te laag was. Ik was zelf toen ook niet slimmer, dus dat kon ik ze nauwelijks verwijten. De duurste 20 l benzine die ik ooit heb gekocht.....
Rob
Moderators: Jerry Stam