versnellingsbaktype in autogegevens
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Bij wijze van spreken, schrijven, wel. Eigenlijk is dat het meest opvallendste verschil.Dank voor de verduidelijking.Jachtgroen schreef :
Het gaat dus om wel of geen W/S/E schakelaar bij de automaatpook ?
mvg
Marcel
En Marcel het was niet zo streng bedoeld als het misschien overkwam.
Groeten.Hedwig
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb wel een W/S/E schakelaar bij de pook, dus wat hangt er nu onder? Ik ben idd te gast bij Carlo volgende week, dan kunnen we het echt eens gaan zien. Vanaf 14.30u staat ze op de brug.hlambrechts schreef :
Bij wijze van spreken, schrijven, wel. Eigenlijk is dat het meest opvallendste verschil.Dank voor de verduidelijking.Jachtgroen schreef : Het gaat dus om wel of geen W/S/E schakelaar bij de automaatpook ?
mvg
Marcel
Hedwig
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Tenzij de knopjes er voor de sier instaan en ze er stiekem een AW70L ingelegd hebben.
De fout treedt telkenmale op bij slechte VIN-decoder systemen.Het cijfer 6 dat net voor de jaarletter (T) staat is de code voor de versnellingsbak.Nu is die 6 voor verschillende bakken gebruikt maar door de koppeling te maken met de motor en of het model van wagen kan je feilloos bepalen welke bak erin ligt.Dat is echter wat te hoog gegrepen voor de meeste decoders.
<u>6 </u>staat dus niet alleen voor de <a href="/taxonomy/term/741"><acronym title="AW30: ">AW30</acronym></a>-43 maar ook voor:- <a href="/taxonomy/term/1390"><acronym title="AW30-40: ">AW30-40</acronym></a>- AW70L (vanaf mj 1988)- <a href="/taxonomy/term/1071"><acronym title="AW71L: ">AW71L</acronym></a> (vanaf mj 1988)- AW72L (vanaf mj 1988)
Nu is de vraag natuurlijk met welk systeem de dealer deze gegevens heeft verkregen.De motor is ook verkeerd benoemd want er staat B63004F en daar staat een nulletje teveel in.
Groeten.Hedwig
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Groeten en tot bij Carlo.Hedwig
Eigenlijk wel jammer dat het niet zo is, ik hou wel van dergelijke speciale rariteiten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, ik ook. Dat zou de auto nog unieker maken. Ik kreeg al visioenen van een "onmogelijke" auto, die eigenlijk helemaal niet zou bestaan...hlambrechts schreef : Eigenlijk wel jammer dat het niet zo is, ik hou wel van dergelijke speciale rariteiten.
Ik zal nog wel even bij de dealer vertellen van deze zaak, en vragen met welk systeem zij werken.
Groetz, Tom
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
tja, ach, iedereen is weleens de weg kwijt, toch?? Maar qua kleur heb je gelijk!Jan-Willem schreef :
Met excuses voor mijn interieur vergelijking. Hoewel plaatje 2 qua kleur wel meer op Tom's interieur lijkt dan plaatje 1hlambrechts schreef : Het gaat in dit geval niet over het interieur maar alleen over de versnellingsbak.
Groet,
Jan-Willem
Groetz, tom