Spiegel aftrappen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2008 20:17 #1064357 door V700 register
Spiegel aftrappen is gemaakt door V700 register
Des morgens wakker geworden,gebruikelijke ritueelen uitgevoerd (meiden wakker maken,thee zetten,ontbijtjes klaarmaken,kijken of er nog ijs op de ruiten zit,douchen) and off we go! Kom je buiten,laat dochter instappen,loop naar de andere kant,wil het bestuurdersportier openen.....blijkt dat er iemand de moeite heeft genomen,de buitenspiegel er (proberen) af te trappen..(spiegel stond haaks richting motorkap,het glas hing nog aan de verwarmingsdraden erbij te bungelen.)
Conclusies zijn snel getrokken:verveelde jongeren,na een avond stappen,maar goed,hij staat aan de kant van de weg,en ik heb alleen de platgetrapte spiegel,dus schampen van een ander voertuig is uitgesloten...
Moraal van het verhaal:eigenlijk geen,alleen degene die ik betrap op het stuktrappen van de spiegel van een auto....tja...had je hem maar beter op moeten voeden,want die trap ik de vonken uit z'n reet!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2008 21:35 #1194774 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gooi het maar van je af!!
Gooi het maar van je af!! G+_)***-*tuig is het. Ze zijn een keer over mijn auto 'heengelopen' resultaat was dat de hele kap en het dak vol stond met voetafdrukken en deuken. Ik wou het nog laten restilen. Maar aangezien ik gister mijn 940 tegen de boom heb geparkeerd is dat nu niet echt meer nodig. Maar het blijft tuig. Je zou ze de benen breken.
 Groeten Lars.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2008 23:33 #1194803 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gevonden?

LarsW schreef : Maar aangezien ik gister mijn 940 tegen de boom heb geparkeerd is dat nu niet echt meer nodig.
 Groeten Lars.

Volvo960_1993 schreef : Volvo 960 3.0 Aut 1992 Aquamarijn (Total loss gereden 2005)

Hé, jullie hebben elkaar wel gevonden hè.....?  (geintje). FF serieus: ik hoop dat er geen gewonden gevallen zijn en dat de volvo jullie behoed heeft voor letsel, daar zijn ze tenslotte voor! Ik ben het verder met jullie eens: anderen moeten eens leren van de spullen van een ander af te blijven. Schijnt erg moeilijk te zijn, want het gebeurd helaas regelmatig. Succes met de vervanging!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-03-2008 19:16 #1195020 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je moet op zo'n moment best even stoom afblazen.
Je moet op zo'n moment best even stoom afblazen.
Ik kan het helemaal begrijpen. Mijn kosten op de auto's per maand vwb vandalisme zijn, uitgerekend over 12 jaar, 12Euro50 per maand (dat zijn ruim 27 keiharde guldens per maand). Als je dus auto rijdt dien je wegenbelasting te betalen, verzekringsgeld te voldoen, afschrijving van de eigendom incalculeren, brandstof te betalen, het onderhoud en maandelijks "een potje maken voor vandalisme". S-C-H-A-N-D-A-L-I-G-!!! Guess what?? Al die schade aan mijn wagens zijn aangericht in Nederland, niet in Belgie, nog in Duitsland. Duitse collega's die wekzaam zijn bij mijn werkgever in Maastricht herkennen het probleem. Maar kennelijk zijn auto's met Duitse nummerplaten nog meer het mikpunt van vandalisme.
Wat ook "interessant" is, is dat nadat onze werkgever besloten had men flink dient te betalen om te mogen parkeren op het bedrijfsterrein er massaal werd geparkeerd in de omliggende wijken. Wat blijkt: hoe duurder de auto, hoe groter de kans op vandalisme.
Robert

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC