Gereedschapwagen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik haat het om mis te grijpen wanneer ik gereedschap nodig heb. Afgelopen vrijdag was ik even bij de westfield om de startmotor te demonteren en ik had net niet het juiste gereedschap voor handen. Zo onhandig!
Nu zou ik wel een mooie goede kwaliteit gereedschapwagen willen kopen. Weet iemand hier een goede aanbieding voor?
Vandaag heb ik zelf een wagen van Mannesmann bekeken, kost EUR 750,00 incl btw en zit wel alles in wat je zo even nodig hebt. Wie kent dit merk? is het wat?
David
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kijk eens hier of je wat vindt
<a href=" www.toolspecial.com/ "> www.toolspecial.com

- V700 register
- Nieuw lid
-
item 2252 en 2253
Wel snel zijn nog een dag ofzo.
er staan ook wat klassieke auto's te koop en weet ik veel wat nog meer.
Kost je wel een avond als je er lol aan hebt om die lijst door te snuffelen.
Ik zou voor de pdf gaan en dan het nummer intikken bij de veiling.
Groet,
Jan zelf
- André Struis
- Nieuw lid
-
Denk aan de grote van de wielen (drempels) vergrendelbare lades (scheefstand)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mannesmann is Duits en is een goed merk. Ik heb er ook gereedschap van en het bevalt uitstekend!koiter schreef : Hallo Heren,
Ik haat het om mis te grijpen wanneer ik gereedschap nodig heb. Afgelopen vrijdag was ik even bij de westfield om de startmotor te demonteren en ik had net niet het juiste gereedschap voor handen. Zo onhandig!
Nu zou ik wel een mooie goede kwaliteit gereedschapwagen willen kopen. Weet iemand hier een goede aanbieding voor?
Vandaag heb ik zelf een wagen van Mannesmann bekeken, kost EUR 750,00 incl btw en zit wel alles in wat je zo even nodig hebt. Wie kent dit merk? is het wat?
David