Gekocht, een 960 Oxford, geen Excutive.
- guy horn (GAST)
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Daar knapt je bekleding in het algemeen ook niet van op................
- Marco
- Nieuw lid
-
- guy horn (GAST)
- Nieuw lid
-
Het bestaat...
Volvo Selected Used & Used Car Voorraad  035 6234570    info@buitenweg.nl    TypeMotor OptiesDeel IKmKleurVanVoor9402.3 TAUTMalmo Lederen interieur 16" L.M.Velgen Trekhaak Pioneer Roofrailsjun-96181.000Tropic Green Metallic965089509603.0 24VAUTOxford uitvoering ECC 16"Mercurius Beige soft leer Haak SC-805 SKDjan-97208.500Black Berry Metalic1395012450
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op de site van de verkoper staat de 960 als verkocht, ben jij de gelukkige koper?
Als je een faxnummer nodig hebt dat heb ik wel, dan pb ik je het nummer en stuur ik je vandaag nog de fax over de post toe.
mvg
Marcel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb wel een faxnummer, nummer ligt in je mailbox.De fax kan gewoon naar dat nummer, die wordt dan als TIFF in mijn mailbox geplempt.Die kan dan per mail naar jou toe, is weer iets sneller dan de ouderwetse postzegel.guyhorn schreef : Ik heb geen fax dus het wordt effe zoeken. Kan iemand helpen met faxnummer, en dan naar mij doorsturen/mailen?
- guy horn (GAST)
- Nieuw lid
-
- guy horn (GAST)
- Nieuw lid
-
- helemeel bovanaan de draad een PDF met geschiedenis
- hieronder begeleidende mail
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@Geachte,Hierbij ingesloten zenden wij U de door u gevraagde historiek van de Volvo 964 met chassisnummer YV1964956T1100176.Met vriendelijke groeten,Patrick BaudonckAdministratie_____________________________________________________De Grande Cars NVVolvo ConcessiehouderGistelsesteenweg 2768200 BRUGGE 2BelgiumTelefoon: (050)40 60 63Fax: (050)38 95 47pba@degrandecars.bewww.degrandecars.be
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-