Gekocht, een 960 Oxford, geen Excutive.

• guy horn (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2008 22:50 #1193247 door guy horn (GAST)
Beantwoord door guy horn (GAST) in topic zwaarlijfige man
Ik keek ook raar naar de stoel. De dealer had ook naar gevraagd in Belgie. Het zou van een zware man zijn geweest... Het stuur is niet versleten, het leer. Mijn 940 stuur met 260000 achter de kiezen is duidelijk gladder. De Motorruimte oogt bijna nieuw. Het startte koud en liep direct perfect rond. Onder geen lekkage, mooi droog. De RDW wil 1290 BPM op 'kale prijs' van 42.000. Welke uitvoering? Lijkt me (volgens Autoweek.nl) de STOCKHOLM. Het is een Ambassador + elektrische schuifdak. Grappig, de 5e wiel, de spare, is ook lichtmetalen 16 inch. De grootste manko van de auto is dat het dak niet open gaat. Ik hoor wel iets tikken, dus 'het wil wel' maar er gebeurt niets. Nou ja, bij de dealer in Groningen staat zo'n uitvoering met iets minder kilometers voor bijna 12.000 te koop. Dat maakt een bescheiden gokje waard. De prijs is trouwens incl. APK en kenteken.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2008 00:31 #1193254 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Wie weet...
De vorige eigenaar kan wel een eigenaar van een Bruine bonen- Erwten- of Uiën-soep fabriek geweest zijn.
Daar knapt je bekleding in het algemeen ook niet van op................

• Marco
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2008 00:34 #1193253 door Marco
Beantwoord door Marco in topic Oxford
Volgens mij is het een Oxford uitvoering.Want? Hij is van '96, heeft in kleur gespoten skirts, een met hout ingelegde automaathandel, softleder met gekleurde contrasterende piping (bij groene lak is de piping ook groen), matten met één 960 logo in de kleur van de carrosserie en Carme lichtmetaal velgen. Het softleder en de Carme velgen werden pas na dit actiemodel als optie in andere uitvoeringen leverbaar, gaande weg de tweede helft van ‘96Ja, de Stockholm uitvoering had deze zichtbare opties ook (met als extra's nog een glazen schuif/kanteldak en een zonnevizier met spiegel en verlichting aan bestuurder en passagierzijde) maar had volgens mij begin 96 nog geen softleder tot de keuzemogelijkheid.Wat het ook moge zijn het is een mooi exemplaar, met iet wat cosmetisch werk

• guy horn (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2008 09:37 #1193258 door guy horn (GAST)
Beantwoord door guy horn (GAST) in topic Oxford? Nooit van 'heurd!
Maar, net gebeld met de officiele volvodealer in Brugge. VIN doorgegeven en, de auto werd elk 7500 km onderhouden. De km stand klopt dus helemaal. Ze sturen mij de geschiedenis nog op  papier of fax. Het dak doet het nu wel... Zat zeker vastgeplakt. Ik heb geen fax dus het wordt effe zoeken. Kan iemand helpen met faxnummer, en dan naar mij doorsturen/mailen?
Het bestaat...
Volvo Selected Used & Used Car Voorraad  035 6234570    info@buitenweg.nl    TypeMotor OptiesDeel IKmKleurVanVoor9402.3 TAUTMalmo Lederen interieur 16" L.M.Velgen Trekhaak Pioneer Roofrailsjun-96181.000Tropic Green Metallic965089509603.0 24VAUTOxford uitvoering ECC 16"Mercurius Beige soft leer Haak SC-805 SKDjan-97208.500Black Berry Metalic1395012450

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2008 11:16 #1193272 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gekocht?
Ha Guy,
Op de site van de verkoper staat de 960 als verkocht, ben jij de gelukkige koper?
Als je een faxnummer nodig hebt dat heb ik wel, dan pb ik je het nummer en stuur ik je vandaag nog de fax over de post toe. 
mvg
Marcel 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2008 11:21 #1193273 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beschikbaar

guyhorn schreef : Ik heb geen fax dus het wordt effe zoeken. Kan iemand helpen met faxnummer, en dan naar mij doorsturen/mailen?

Ik heb wel een faxnummer, nummer ligt in je mailbox.De fax kan gewoon naar dat nummer, die wordt dan als TIFF in mijn mailbox geplempt.Die kan dan per mail naar jou toe, is weer iets sneller dan de ouderwetse postzegel.

• guy horn (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2008 11:48 #1193277 door guy horn (GAST)
Beantwoord door guy horn (GAST) in topic Koper
Ik ben bang van wel . Het was een verrassing. Zondag zag ik het staan en het is om de hoek, dus ging ik even kijken. Een 960 met 120.000 op de teller tref je niet elke dag. Voor deze prijs kon ik het niet laten liggen. Even op Marktplaats aan een folder gesnuffeld en het is hoogstwaarschijnlijk een Oxford. Wat was de nieuwprijs? Bas, bedankt voor de fax-nummer. E-mail doorsturen is uiteraard goed genoeg.

• guy horn (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-03-2008 15:54 #1193415 door guy horn (GAST)
Beantwoord door guy horn (GAST) in topic 120.000 aantoonbaar?
De vraag is natuurlijk, hoe toon je die 120.000 aan? Een volvo met zo weinig kilometers is volgens mij brij zeldzaam. Anyway, ik ging bellen met de dealer. En het antwoord was:
  • helemeel bovanaan de draad een PDF met geschiedenis
  • hieronder begeleidende mail
 Ik vind het een super service en weet nu zeker dat het een eerlijke auto is. Gelukkig is de airco net hersteld. Heb ik dat gedonder niet. En een grote beurt is ook niet mis.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@Geachte,Hierbij ingesloten zenden wij U de door u gevraagde historiek van de Volvo 964 met chassisnummer YV1964956T1100176.Met vriendelijke groeten,Patrick BaudonckAdministratie_____________________________________________________De Grande Cars NVVolvo ConcessiehouderGistelsesteenweg 2768200 BRUGGE 2BelgiumTelefoon:  (050)40 60 63Fax:        (050)38 95 47pba@degrandecars.bewww.degrandecars.be

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-03-2008 21:23 #1193462 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klinknagels
Dat is een mooie lijst! Maar wat hebben ze met die 100 klinknagels gedaan
Groet,
Jan-Willem

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-03-2008 15:04 #1193736 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic historie
weet iemand hoe dat zit met zon historie ? is dit iets wat een bepaalde dealer heeft bijgehouden  ? of kun je naar de dichtsbijzijnde dealer gaan, je VIN overhandigen en dan al het onderhoud wat door elke volvo dealer waar ook in NL gedaan is opvragen ?

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC