RDW denkt met u mee!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-02-2008 15:12 #1064024 door V700 register
RDW denkt met u mee! is gemaakt door V700 register
Jawel! U gelooft het waarschijnlijk niet, maar ook daar (schijnt men) klantvriendelijker te worden... Op het kenteken van mijn gewaardeerde BLACK PEARL stond namelijk vermeld als kleur groen/grijs, en doorn in mijn oog en daarbij een belediging voor de echte prachtige kleur. Heb dus even wat informatie ingewonnen (telefonisch) bij de RDW, en tot mijn oneindige verbijstering kon ik het kentekenbewijs (met de voertuiggegevens) opsturen met een briefje erbij. Zo gezegd zo gedaan; (wel aangetekend natuurlijk!) en nu staat de kleur in het landelijk kenetekenregister al reeds juist vermeld. Het kenteken heb ik nog niet thuis, maar dat zal er begin volgende week wel zijn. Groetz,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2008 20:42 #1192416 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klantvriendelijkheid
Klopt! Mijn ervaring met de Nederlandse RDW is TOP! Ze staan u te woord, behulpzaam een voorzien u zelfs van advies. Dat heb ik gemerkt bij de keuiring van de omgebouwde 760 sedan naar cabrio. Geen slecht woord over de RDW.
Belgie ligt geheel anders... V-R-E-S-E-L-I-J-K. Heren, geen slecht woord over de RDW. RDW mag soms bureaucratisch overkomen, kan een reden voor zijn, maar kom dan eens een tijdje in Belgie wonen en je weet wel beter. Heren Nederlandse Volvo rijders, u mag niet klagen met zo'n open en bereidwillige overheidsinstantie.
Robert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC