oproep: gaas op onderste inlaten front 960, V90

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-02-2008 20:09 #1063972 door V700 register
oproep: gaas op onderste inlaten front 960, V90 is gemaakt door V700 register
Goedenavond allen!
toen ik nog maar een paar dagen gebruiker was op dit forum kwam ik een ontzettend mooi plaatje tegen van een V90 of 960 waarvan de onderste luchtinlaten waren afgedekt door een fraai soort metaalgaas. Ik meen mij te herinneren dat het om een blauwe auto ging... Ikzelf zou dat ook graag doen, maar vraag mij dan wel even af of de originele bedenker zich dan wellicht geplagieerd voelt. Ik wil niet op tenen gaan staan, of tegen schenen schoppen. Dus wil diegene die dit plaatje op het forum heeft gezet zich melden? Bij voorbaat hartelijk dank voor het - ongetwijfeld constructieve - overleg dat hier uit gaat volgen! Groetz,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-02-2008 09:18 #1191927 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet gevonden.
Ik heb even gezocht (voor zover dat momenteel lukt) maar kan de genoemde afbeelding helaas niet achterhalen.
Vooralsnog geloof ik niet dat iemand er hier patent op heeft en het je kwalijk zal nemen als je zelf met gaas aan de gang gaat.
Sterker nog, als je het netjes maakt, de bevestiging goed in elkaar zet en het geheel als een pakketje aanbied, heb je wellicht een mooie groepsaankoop te pakken.Als het alleen de onderste roostertjes betreft, zou er best eens animo voor kunnen zijn.
Behalve mooi (maar smaakgevoelig) is het ook practisch, in die zin dat het ook opspattende steentjes tegenhoud en dus risico verminderd mbt schade aan de erachter liggende delen.
Gooi het eens in de groep, als doe-het-zelf-groupbuy, uiteraard alleen als je dat zelf ziet zitten.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-02-2008 10:45 #1191937 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic herinner
Ik herinner mij de foto, en die kwam van een Zweedse site. Aangezien het afdekken met dat gaas niet bepaald onbekend is, kan je beslist gewoon je gang gaan. Ik heb het zelf ook overwogen, totdat ik bij Nordicar de originele afdekplaatjes voor de kleinere gaten tegenkwam: toen was het niet meer nodig.
BTW: ik zou wel het gaas in kleur spuiten, op de betreffende foto was dat zilverkleurig op een blauwe auto, veel opvallender.

• A. Remy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-02-2008 22:10 #1191981 door A. Remy
Beantwoord door A. Remy in topic garaget.org
<a href=" www.garaget.org/?car=37753&image=384081 "> www.garaget.org/?car=37753&image=384081
Op één van de foto's is gaas te zien (krijg de foto hier niet zichtbaar)
Wolwo

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-02-2008 22:18 #1191983 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gaas

wolwo schreef : Op één van de foto's is gaas te zien (krijg de foto hier niet zichtbaar)
Wolwo

tnx, dit is wel ongeveer wat ik bedoelde, maar het was een echte (lees: normale) auto, volgens mij van een van de clubleden... Een mooi blauwe V90 dacht ik, met (metaalkleurig) gaas. Hij had er nog iets bijgeschreven, dat het goed te doen was, en met wat kunst-&amp;vliegwerk eenvoudig te bevestigen, want er zit daar aardig wat ruimte achter... Maar ik ga ervan uit dat ik niemand tegen de schenen ga schoppen, dus ik ga lekker wat prutsen. Ooit. Groetz, Tom

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-02-2008 22:42 #1191985 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Was dat niet Battlecruiser
Was dat niet Battlecruiser op volvo-forum.nl?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-02-2008 11:40 #1192003 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Battlecruiser.

Cojones schreef : Was dat niet Battlecruiser op volvo-forum.nl?

Ja, dat was battlecruiser.
members.home.nl/a.franken/Volvo/Volvo960.jpg
Deze bedoelde je toch?

• Leon Doensen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-02-2008 13:58 #1192011 door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic nog een 960
Hier in Cuijk, (vriend en medelid) met een blauwe 960 hebben dat ook gedaan. Zo uniek is het dus niet en ik zou niet weten waarom iemand anders daar problemen mee heeft. Bij gebrek aan tijd(en plaats) en om er een dag voor uit te trekken is het bij mij nog niet gebeurd maar dat gaat binnekort toch wel een keer gebeuren. De metalen plaat heb ik al in huis (1.00x1.50m) en kost iets van E 20,-  Maar let op bij wie je het koopt want ze vragen er ook zomaar E 38,- of meer voor.......
Ik dacht dat die van van de 'Fixet' vandaan kwam(kan er zo 123 niet opkomen maar als iemand het perse wil weten dan zoek ik het nog wel op)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-02-2008 14:06 #1192015 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic niks mis mee
nou daar is noet veel mis mee
 IMHO..

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC