oproep: gaas op onderste inlaten front 960, V90
- V700 register
- Nieuw lid
-
toen ik nog maar een paar dagen gebruiker was op dit forum kwam ik een ontzettend mooi plaatje tegen van een V90 of 960 waarvan de onderste luchtinlaten waren afgedekt door een fraai soort metaalgaas. Ik meen mij te herinneren dat het om een blauwe auto ging... Ikzelf zou dat ook graag doen, maar vraag mij dan wel even af of de originele bedenker zich dan wellicht geplagieerd voelt. Ik wil niet op tenen gaan staan, of tegen schenen schoppen. Dus wil diegene die dit plaatje op het forum heeft gezet zich melden? Bij voorbaat hartelijk dank voor het - ongetwijfeld constructieve - overleg dat hier uit gaat volgen! Groetz,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vooralsnog geloof ik niet dat iemand er hier patent op heeft en het je kwalijk zal nemen als je zelf met gaas aan de gang gaat.
Sterker nog, als je het netjes maakt, de bevestiging goed in elkaar zet en het geheel als een pakketje aanbied, heb je wellicht een mooie groepsaankoop te pakken.Als het alleen de onderste roostertjes betreft, zou er best eens animo voor kunnen zijn.
Behalve mooi (maar smaakgevoelig) is het ook practisch, in die zin dat het ook opspattende steentjes tegenhoud en dus risico verminderd mbt schade aan de erachter liggende delen.
Gooi het eens in de groep, als doe-het-zelf-groupbuy, uiteraard alleen als je dat zelf ziet zitten.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
BTW: ik zou wel het gaas in kleur spuiten, op de betreffende foto was dat zilverkleurig op een blauwe auto, veel opvallender.
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Op één van de foto's is gaas te zien (krijg de foto hier niet zichtbaar)
Wolwo
- V700 register
- Nieuw lid
-
tnx, dit is wel ongeveer wat ik bedoelde, maar het was een echte (lees: normale) auto, volgens mij van een van de clubleden... Een mooi blauwe V90 dacht ik, met (metaalkleurig) gaas. Hij had er nog iets bijgeschreven, dat het goed te doen was, en met wat kunst-&vliegwerk eenvoudig te bevestigen, want er zit daar aardig wat ruimte achter... Maar ik ga ervan uit dat ik niemand tegen de schenen ga schoppen, dus ik ga lekker wat prutsen. Ooit. Groetz, Tomwolwo schreef : Op één van de foto's is gaas te zien (krijg de foto hier niet zichtbaar)
Wolwo
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, dat was battlecruiser.Cojones schreef : Was dat niet Battlecruiser op volvo-forum.nl?
members.home.nl/a.franken/Volvo/Volvo960.jpg
Deze bedoelde je toch?
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Ik dacht dat die van van de 'Fixet' vandaan kwam(kan er zo 123 niet opkomen maar als iemand het perse wil weten dan zoek ik het nog wel op)
- V700 register
- Nieuw lid
-
IMHO..