Al weer een uniek volvo-accessoire toegevoegd!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Half januari vond ik tussen "onderdelen hier te koop" een verwijzing naar een marktplaatsadvertentie: aangeboden kunststof wintermatten én een kunststofbak voor achterin in een estate. Na enig biedwerk mocht ik me de winnaar noemen. Er was op de site enige twijfel over de pasvorm van de bak, daarom in het draadje beloofd dat er een fotootje zou volgen. (Zie bijlage).
Zaterdag heb ik de spullen opgehaald. En.. het past zoals originele volvo accessoires horen te passen. Als hondenhoudende 940 bezitter vind ik het een uniek voorbeeld van "meedenken met de klant": haren kun je er zo uitzuigen, geur neemt'ie niet aan, als je wat anders wilt vervoeren pak je 'm er zo uit. (met dank aan Henk)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Hallo Hans,hans dus schreef : Er was op de site enige twijfel over de pasvorm van de bak, daarom in het draadje beloofd dat er een fotootje zou volgen. (Zie bijlage).
Dat was ik, die je waarschuwde. Gelukkig ten onrechte, is nu gebleken. Ziet er prachtig uit, en ik had het nog nooit eerder gezien (zulke hoge zijkanten).
Gefeliciteerd met je uniek accessoire!
- V700 register
- Nieuw lid
-
en het resultaat even kunnen bewonderen is dan ook leuk
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Je hebt de accessoirescatalogus toch bewerkt? Daar staat ie in als "laadbak". Verkrijgbaar in twee versies: "achterbank omhoog" en "achterbank omlaag".Eric Bakker schreef : ...en ik had het nog nooit eerder gezien (zulke hoge zijkanten).
Groetjes
Mathy
PS zou me niks verbazen, als je die bij de dealer nog gewoon kunt krijgen.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Wat bewijst dat bewerken iets anders is dan lezen...Mathy schreef : Je hebt de accessoirescatalogus toch bewerkt? Daar staat ie in als "laadbak".
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-