Stoere grille

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2008 20:32 #1063893 door Mathy van Nisselroy
Stoere grille is gemaakt door Mathy van Nisselroy
een paar uurtjes geklust. Heb de oude grille wat aangepast, deze was erg slecht vond ik, en dit leek mij misschien een optie. Ik zie wel of ik het echt mooi vind. Zo niet, koop ik een zwarte honingraad grille.

Tis misschien een beetje te petjes achtig, maar kan het niet helemaal beoordelen bij donker 's avonds. Klus valt wel mee, je moet wel de steunen uit de oude grille zagen. De boel vastgelijmd met zo'n pistool waar die witte staafjes in gaan. Een thermoplastische lijm, en prima om mee op te vullen. Lijmt ook erg goed.
Robert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2008 20:55 #1191315 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Hmm
Hallo Robert
Het heeft wel wat.  Maar ik ben bang, dat je komende zomer heel veel beestjes uit je grill mag prutsen.
BTW om een betere indruk te krijgen van hoe het er op de auto uitziet, zou een foto van iets verder weg beter zijn lijkt me.
Groetjes
Mathy

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-02-2008 10:14 #1191367 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic valt mee
Het valt wel mee denk ik, dat petjes-achtige. Ik heb eens geexperimenteerd met een horrengaas-grille op de 740, en dat misstond ook niet. Heb het gaas alleen nooit definitief goed vastgekregen, maar ik had de grille juist bedoeld voor het muggenseizoen hier op de dijken rond het IJsselmeer. Liever een grille uitspuiten dan een radiateur, wat mij betreft....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-02-2008 10:44 #1191370 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb de boel
bekeken bij daglicht en inderdaad misstaat het niet zo'n zwarte grille bij de antraciet lak. Zwart past  beter eigenlijk dan de chromen grille.
Inderdaad het muggenseizoen kan ik mij ook herinneren toen ik destijds in de polder woonde. Dat is werkelijk onbeschrijflijk hoeveel muggen er dan rondvliegen. De nummerplaat kan bij een ritje op de dijk niet meer geleze worden en je moet continu de ruiteissers aan laten staan. Je spiegels zitten onder een laag muggen en de grille zit ook helemaal vol. Ze komen ook allemaal massaal uitvliegen en na drie dagen of zo zijn ze weer vertrokken is de boel opgeklaard.
Robert

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-02-2008 12:44 #1191374 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Muggen
inderdaad een wanhoop die ketelbrugsezwermen. De texaco richting Lemmer heeft dan ook extra emmers en sponzen klaar staan. Wel jammer dat de achterkentekenplaat niet ook bedekt raakt met die krengen; Koosje plagen is dan wel weer een prettige bijkomstigheid!
Wel mooi die grille eigenlijk; compliment voor de creativiteit! 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC