uitvoering van mijn nieuw verworven 960
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je kunt dat ge-popnagelde-plaatje vinden tussen de bijrijderskoplamp en de radiator.
Schrijf die maar eens op en zet ze hier neer.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb de options folder hier liggen.
Kijk eens of er niet <a href="/node/10870" target="_blank">een folder</a> is waar het in staat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, Tom wil idd graag weten welk optie pakket erop zit, heb al gekeken bij de afdeling documentatie, maar haar bouwjaar (1996) zit er niet bij. Uitgaande van datum 1e toelating in februari 1996, denk ik dat ze in 1995 in elkaar is geschroefd, dus ga ik voor MY 1995. Mijn printer is echter kaduuk, dus kan ik het hiervandaan niet zien, de PDF'jes zijn wat klein om vanaf het scherm te lezen... Zal morgen in de baas z'n tijd ff wat uitdraaien. Ook op de VOLVO-site staat nix, loopt maar tot 1997... Hoe kan ik in jouw options folder kijken? Groetz, Tom.Baseman schreef : Ik denk dat Tom wil weten welk optiepakket erop zit, of hoe het pakket heet wat er op de auto zit.Het typeplaatje vermeld dat niet:<a href=" members.home.nl/volvoforlife/overig/plates.htm " target="_blank"> members.home.nl/volvoforlife/overig/plates.htm
Ik heb de options folder hier liggen.
Kijk eens of er niet <a href="/node/10870" target="_blank">een folder</a> is waar het in staat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan heb een van de lines uitvoeringen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volvo gaat zo rond eind augustus /begin september over van modeljaar.voltomvo schreef : Uitgaande van datum 1e toelating in februari 1996, denk ik dat ze in 1995 in elkaar is geschroefd, dus ga ik voor MY 1995.
De jouwe is dan fysiek misschien wel in 1995 in elkaar geschroefd/gebout maar het is hoogstwaarschijnlijk modeljaar 1996 tenzij je een winkeldochter hebt.
Maar het VIN geeft uitsluitsel, daar staat de jaarletter in en die geeft het modeljaar, zie de link van baseman voor de uitleg.