Volvo 960 2.5 repair manual / vraagbak gezocht

• guy horn (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2008 11:38 #1063816 door guy horn (GAST)
Volvo 960 2.5 repair manual / vraagbak gezocht is gemaakt door guy horn (GAST)
Hallo allemaal,
In een vorige draad staat het hele verhaal over het kopen van een 960 2.5i met een verdachte distributieriem. Dat is gebeurt.
Nu heb ik behoefte aan een CD of boek met werkinstructie, Engels of Nederlands maar geen Duits. Wie heeft een boek of CD-kopie voor mij? Boek, Kopie en portokosten worden uiterraard betaald.

MVG
Guy Horn

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2008 13:14 #1190737 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Origineel
Guy, als je lid bent van de vereniging hier, dan kan je ook bij alle documentatie op deze site.
Bij die documentatie is ook het volvo werkplaatshandboek van de B6xx4 motoren, daarin zal je alle info vinden over werkzaamheden die je aan het blok zelf wilt doen.
Helaas voor mij, strekt de documentatie zich overigens nog niet uit tot de aanbouwdelen, zoals vacuum-systeem, EGR, etc...

• guy horn (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2008 13:50 #1190742 door guy horn (GAST)
Beantwoord door guy horn (GAST) in topic Niet precies wat ik zoek
Hallo,
Ik heb het bekeken maar het is niet precies wat ik zoek. Teveel soorten door elkaar en de meeste zaken gaan over de 740/940 zo te zien. Ik heb liever een boek zoals de Hayes repair manual. Heef tiemand dat?

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2008 14:51 #1190746 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic revisiehandboek
Je bedoelt...het revisiehandboek van Volvo zelf, voor de volvo-monteurs, van de B6xx4 specifiek is je niet specifiek genoeg, en bevat zaken die op de 740 of 940 slaan?
Sorry, maar dat snap ik even niet. Er is geen enkel duidelijker boek dan de instructies voor volvo monteurs mogelijk. De haynes is een prachtig voorbeeld: "assembly is the reversal of removal" moet volstaan....
Waarschijnlijk heb je nog niet het boek gevonden dat ik bedoel, dat is namelijk heel specifiek voor alleen de motor in jouw 960 (en die in alle andere 960's, S90 en V90's uiteraard). Geen viercilinder te bekennen...

• guy horn (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2008 22:56 #1190775 door guy horn (GAST)
Beantwoord door guy horn (GAST) in topic waar?
Ik heb al overal gezocht. Waar is de genoemde informatie te vinden hier in de site?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2008 23:06 #1190778 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lidmaatschap?

Willem van Strik lidnr 328 schreef : Guy, als je lid bent van de vereniging hier, dan kan je ook bij alle documentatie op deze site.Bij die documentatie is ook het volvo werkplaatshandboek van de B6xx4 motoren, daarin zal je alle info vinden over werkzaamheden die je aan het blok zelf wilt doen.

Zoals Willem als zegt, vermoed ik dat je onvoldoende rechten hebt om die info te raadplegen. 
Willem zou het voor je kunnen opzoeken en de link plaatsen, als je na het aanklikken dan de melding krijgt dat je er niet bij kan, weet je waarom. De genoemde informatie zul je trouwens ook niet vinden, om dezelfde reden.
Wat je wél ziet op de site, is een deel van de informatie in de documentatiedatabase, maar dus niet alles. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2008 23:12 #1190779 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lid worden!
Hoi Guy,
Als ik jouw profiel bekijk, dan ben je geen lid van de Volvo 700 Vereniging, maar een websitegebruiker. Als je wel lid bent van de Volvo 700 Vereniging dan heb alle beschikbaarheid over de info op deze site. Dus: lid worden loont!
Groet, Lieme Huib

• guy horn (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2008 23:17 #1190781 door guy horn (GAST)
Beantwoord door guy horn (GAST) in topic En ik dacht dat ik lid ben...
Dat is ook wat! Ik had niet door dat er een verschil is. Nou, voor alle gevraagde en ongevraagde en adviezen is het meer dan waard ;-). Ik ga mij anamelden.
Groet,
Guy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2008 00:01 #1190789 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geweldig.

guyhorn schreef : Nou, voor alle gevraagde en ongevraagde en adviezen is het meer dan waard ;-). Ik ga mij aanmelden.

Kom je dan gelijk in Gemert op de koffie kennismaken, eind maart? 

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2008 10:04 #1190802 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Heel mooi!
Alvast welkom als lid dan maar.
Je bent overigens niet de enige, die registratie op de site verwart met lidmaatschap van de Volvo 700vereniging. Ik hoopte het duidelijk te hebebn vermeld, maar kennelijk niet dus...
Het eerste is gratis, het tweede kost geld, maar daar krijg je dan ook heel wat voor terug.
Bijvoorbeeld, zodra je lid bent, kan je bij deze documentatie: <a href="/node/12851"> www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/node/12851
Dat is het revisiehandboek dat je zoekt. En daarmee heb je je eerste jaar lidmaatschap al wel terugverdiend...

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC