Wie komt er in, langs, door "1970 Wezembeek-Oppem" in België
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Wie wil en kan er voor mij een koffertje (net geen 6 kilo, nee, geen verboden middelen) ophalen in Wezembeek-Oppem in België?
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Dat wil ik wel doen, maar ik kom wel niet richting Nederland. Helpt dit?
Wolwo (donderdag ll. nog maar daar langs/door/in geweest)
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Waar kom je dan wel of waar woon je (ongeveer)? Ik woon in Zuid-Limburg, Nederland.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
mag ik zo onbescheiden izjn en vragen waarom het niet opgestuurd kan worden?
Groet Rudiger
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Wat zal die blij zijn, Amerigo nog eens te zien.rudiger schreef : Ik ga over enkele weken naar, ja jaa.. Sint-Niklaas.
Het gaat om een draagbare microfiche-lezer van net geen 6 kilo. Versturen is wel mogelijk, maar waarschijnlijk niet goedkoop. Er zitten lenzen en spiegels in. Al eens gezien hoe ze bij de post met spullen omgaan? En wat het kost, als je het als "breekbaar" laat versturen?rudiger schreef : mag ik zo onbescheiden zijn en vragen waarom het niet opgestuurd kan worden?
Heb jij enig idee of Alain op jouw route naar Sint Niklaas woont?
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ai ja breekbaar spul, wel leuk..
Maar neen ik ken Alain niet en weet ook niet waar hij woont. Hij staat niet in de ledenlijst. Daarna is het nog de vraag wanneer wij elkaar dan weer zien. Dat is waarschijnlijk wel op een sleuteldag maar ja dat duurt ook nog even. Ik zag dat het "slechts" 120 km bij je vandaan is. Misschien toch een optie om zlef te rijden als je tijd hebt!
Verder zit TNT post ook Belgie: www.tntpostpakketservice.be/consument/pa...ersturen/buitenland/
Let op dat je wel voor "buitenland" kiest, het kost dus maar 7 euro, maar ja dan is het nog niet verzekerd...
Groetjes Rudiger
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Ik woon aan de Belgische middenkust. Kom eigenlijk nooit in de richting van waar jij woont.
Kwam er echter niet iemand naar de 8ste ronde van Vlaanderen op 09.02.2008, georganiseerd door Hugo De Moor. Op de deelnemerslijst zie ik de Jongh Frits en Vietor Ben staan met een Volvo 960. Kunnen die helpen?
Wolwo
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Even een update.
Kort voor de ALV kwam ik op het idee, om op de terugweg (wetende dat ik op de heenweg meestal al achter lig op het schema) even via Wezembeek-Oppem te rijden. Dus op vrijdag even een mailtje gestuurd.
Na de ALV maar even gebeld, omdat ik vóór vertrek geen antwoord op m'n mailtje had ontvangen. En verder nog geen adresgegevens had. Nadat ik m'n navigatiesysteem (Nee, geen TT) even had laten berekenen, hoe laat ik in Wezembeek-Oppem zou zijn. 19:37 uur, meen ik me te herinneren. Er werd niet opgenomen. Tja, wat doe je dan, als je niet weet, in welke straat je moet zijn? Je rijdt naar huis. Rustig met een vaartje van rond de 120 kilometer per uur. Nog net in closed loop (want nog net geen 3000 toeren) als ik het goed begrepen heb. Dus relatief zuinig. (En ja, ik zou graag een boordcomputertje hebben, zodat ik precies kon zien, hoe "zuinig" ie dan is) Tegen acht uur ben ik thuis. Zet de auto achteruit de oprit op, zoals altijd. Zet de radio uit en de motor. En dan ... en dan ... gaat de telefoon. De meneer uit Wezembeek-Oppem. Een zeer vriendelijk overkomende heer, die zegt dat ie het apparaat niet a la minute kwijt hoeft, maar hem voor me zal reserveren. Hij was niet thuis toen ik opbelde en keek ook niet dagelijks z'n email na. Waarschijnlijk doe ik de 23ste een hernieuwde poging, als we terugkomen van de sloop van de Blauwe van Van Hemert.
Groetjes
Mathy