Transport onderdelen Houten - omgeving Emmeloord
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2008 07:53 #1063664
door V700 register
Transport onderdelen Houten - omgeving Emmeloord is gemaakt door V700 register
Hallo,
wat ik me nog kan herinneren van mijn oproep was dat Ad 2 februari niet bij de sleuteldag aanwezig kon zijn ivm gasproblemen met zijn 940 (?). Ad werkt in ergens in Emmeloord. Willem van Strik en Hein hadden beiden aangeboden om de spullen voor mij op te halen en deze ergens over te geven.
Volgens mij werkte één van hen ook in Emmeloord, zon beetje tegenover het pand waar Ad werkt ? Klopt dit ?
wat ik me nog kan herinneren van mijn oproep was dat Ad 2 februari niet bij de sleuteldag aanwezig kon zijn ivm gasproblemen met zijn 940 (?). Ad werkt in ergens in Emmeloord. Willem van Strik en Hein hadden beiden aangeboden om de spullen voor mij op te halen en deze ergens over te geven.
Volgens mij werkte één van hen ook in Emmeloord, zon beetje tegenover het pand waar Ad werkt ? Klopt dit ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2008 08:00 #1189908
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Transport onderdelen Houten - omgeving Emmeloord
Hej hej Henk,
als Ad in Emmeloord werkt, waarom legt hij de spullen die je van hem krijgt niet even bij Jacob Schaap neer?
Als hij zegt dat het voor Toon is, dan vindt mijn baas dat geen probleem en dan krijg jij het 2 febr van mij tijdens de sleuteldag.
Hej då Toon
als Ad in Emmeloord werkt, waarom legt hij de spullen die je van hem krijgt niet even bij Jacob Schaap neer?
Als hij zegt dat het voor Toon is, dan vindt mijn baas dat geen probleem en dan krijg jij het 2 febr van mij tijdens de sleuteldag.
Hej då Toon
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2008 09:21 #1189909
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Vrijdag
Vrijdagavond kan ik bij Ad langsgaan en de spullen oppikken, zodat ze zaterdag in Emmeloord zijn. Daarover hadden we via PB al een afspraak gemaakt voor de forum-crash.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2008 10:20 #1189910
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic als het al afgesproken is
lijkt het me het makkelijkst om dat door te laten gaan.
Willem, jij neemt de spullen voor me mee en we zien elkaar zaterdag ? Ik PB jou wel even mijn 06, dan kunnen we een afspraak maken.
Toon, bedankt voor het aanbod !
Willem, jij neemt de spullen voor me mee en we zien elkaar zaterdag ? Ik PB jou wel even mijn 06, dan kunnen we een afspraak maken.
Toon, bedankt voor het aanbod !
Moderators: Jerry Stam