keybord errrrror
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-01-2008 19:24 #1063661
door V700 register
keybord errrrror is gemaakt door V700 register
Hebben jullie de laatste tijd er ook zo´n last van=
je toetsenbord verspringt opeens naar een andere landinstelling
daardoor wordt een = opeens een | en een " had eigenlijk een @ moeten zijn.
en de + is eigenijk een dubbele punt.
Het rare is`Ik had er eerst geen last van )eind 2007~ en nu heb ik het op wel 3 pc´s en ook anderen die ik ken.
hoe is dat bij jullie
daardoor wordt een = opeens een | en een " had eigenlijk een @ moeten zijn.
en de + is eigenijk een dubbele punt.
Het rare is`Ik had er eerst geen last van )eind 2007~ en nu heb ik het op wel 3 pc´s en ook anderen die ik ken.
hoe is dat bij jullie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-01-2008 19:31 #1189897
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic error
Iets met een update gedaan?
Windoos zeker en geen last bij Ubuntu?
Hier iedergeval geen last van. Eigenlijk nooit problemen (omdat ik nog nooit een update heb gedaan) .
Windoos zeker en geen last bij Ubuntu?
Hier iedergeval geen last van. Eigenlijk nooit problemen (omdat ik nog nooit een update heb gedaan) .
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-01-2008 19:38 #1189899
door V700 register
In dat laatste geval kan dat, zit in de image.Je kunt wel zelf de instellingen aanpassen, zodat het niet meer gebeurd.
Of proberen niet de ctrl en shift tegelijk in te drukken.......
helpt ook.
Beantwoord door V700 register in topic Eigen PC?
Is dat op jouw eigen PC, of op de bedrijfslaptop?Jeroen schreef : Hebben jullie de laatste tijd er ook zo´n last van=
In dat laatste geval kan dat, zit in de image.Je kunt wel zelf de instellingen aanpassen, zodat het niet meer gebeurd.
Of proberen niet de ctrl en shift tegelijk in te drukken.......
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-01-2008 19:38 #1189900
door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Klopt
Ik heb het ook wel eens gehad, er is een of andere geheimzinnige toetscombinatie (ctrl-huppeldepup) die switcht naar bijvoorbeeld een Nederlands toetsenbord, wat volgens mij overigens niet te koop is.
Mijn remedie is om bij alle computers het nutteloze, door Bill mee-geinstalleerde, 'Nederlandse toetsenbord' eraf te gooien.
Mijn remedie is om bij alle computers het nutteloze, door Bill mee-geinstalleerde, 'Nederlandse toetsenbord' eraf te gooien.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-01-2008 19:49 #1189903
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De oplossing is eenvoudig:
De oplossing is eenvoudig:
Ga naar het configuratiescherm van Windows.Klik daar op "landinstellingen".Kies het tabblad met de "toetsenborden en talen" en klik "toetsenborden wijzigen".Zorg dat je daar alleen maar "Nederlands" met daaraan het juiste toetsenbord (meestal Verenigde Staten Internationaal).
Overigens is dit de instelling in Vista met klasieke weergave van menu's. Bij Windows XP zit het op een vergelijkbare plaats.
Ga naar het configuratiescherm van Windows.Klik daar op "landinstellingen".Kies het tabblad met de "toetsenborden en talen" en klik "toetsenborden wijzigen".Zorg dat je daar alleen maar "Nederlands" met daaraan het juiste toetsenbord (meestal Verenigde Staten Internationaal).
Overigens is dit de instelling in Vista met klasieke weergave van menu's. Bij Windows XP zit het op een vergelijkbare plaats.
Moderators: Jerry Stam