745 GLE Bodejodel verkocht aan Roderik
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
We gaan een paar weekendjes samen sleutelen om hem helemaal in orde te maken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Enne roderik gefeliciteerd
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Veel plezier en succes met het sleutelen. En, Roderick, ik denk wel dat je op ene heel veilige manier een 7-serie hebt gekocht nu: namelijk van iemand die je tenminste alles vertelt wat er aan de auto mankeert. Bang voor directe verrassingen hoef je dus niet te zijn.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik kan persoonlijk niet wachten tot alles vervangen is wat is afgesproken, verheug me er zeer op om er in te kunnen rijden. Maar, dat duurt nog wel even...
Ik ben zeer benieuwd hoe het rijden in een 740 mij gaat bevallen. Niet alleen de auto, maar ook de kosten bijvoorbeeld.
Nu ik toch aan het typen ben; ik ben van plan om de radio te vervangen voor een radio met cd-speler. Er zitten waarschijnlijk gaan iso-stekker in een 740? Kan ik dat gewoon oplossen met een kroonsteentje waar dan wel iso-stekkers aan zitten? Een soort tussenstukje dus?
Ik hoor het graag!
Roderik
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Hoi Roderik,Roderik v. M schreef : Nu ik toch aan het typen ben; ik ben van plan om de radio te vervangen voor een radio met cd-speler. Er zitten waarschijnlijk gaan iso-stekker in een 740? Kan ik dat gewoon oplossen met een kroonsteentje waar dan wel iso-stekkers aan zitten? Een soort tussenstukje dus?
Gefeliciteerd met je aankoop, ik hoop dat er veel plezier aan beleeft.
Wat de radio betreft moet je eerst maar even kijken wat er nu inzit aan kabels, bij een auto van die leeftijd kan er natuurlijk al heel vaak en veel aan de radioaansluiting geknutseld zijn. Mocht er toch nog een originele Volvo stekker inzitten, dan is er ook (bij mijn weten) een verloopstekker te koop naar een ISO aansluiting.
Maar Bodejodel kan je er misschien nu al een antwoord op geven .
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Neem je radio dus maar mee, dan schuiven we die meteen op zijn plaats.
Misschien dat een moderator dit topic even op een logische plaats kan opsplitsen voor de duidelijkheid?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Klopt helemaal. Mijn auto is zeker niet "echt goed" in de zin van "als nieuw" of "perfect". Technisch gezien is het wel een goede auto. Om hem "perfect" te maken zitten er nog best wat kleine klusjes aan te komen die alles bij elkaar best nog wel eens wat tijd en geld gaan kosten. De vraag is of je een 740 uit 1990 met 350.000 km op de klok voor zoveel geld "perfect" wilt maken.Hij is inmiddals naar mijn auto komen kijken en ik heb hem netjes alle gebreken laten zien en voelen. Wordt vervolgd!Willem van Strik lidnr 328 schreef : Voor het budget wat je noemt, zal je beslist geen estate tegenkomen die echt goed is (ook die van Bodejodel zal werk vragen, al is het een vrij goed exemplaar kennelijk).