verdwijnen van topic

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-01-2008 00:17 #1189747 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Rallyrijden???
Heey Frits, rallyrijden? Ik zie net dat je inderdaad komt naar onze 'Ronde'. Jammer dat onze datum op de alv valt. Zijn er nog liefhebbers voor een dagje autosport? Morgen er een draadje over maken.
Groetjes, Hugo
Ps. We stoppen terug aan een abdij. Maar ik weet niet of ze daar ook iets brouwen...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-01-2008 11:07 #1189759 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoeveel
Beste Rik,
Blijft nog 1 mysterie onopgelost; de prijs! zat je dichter bij mijn schatting of bij de vraagprijs? Uiteindelijk gaat het mij natuurlijk niks aan, dus als het liever voor jezelf houd moet ik daar begrip voor hebben.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-01-2008 23:03 #1189818 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En de prijs is
Ik weet niet meer wat je schatting was. 
De vraagprijs was € 5500 incl apk en grote beurt. Wij hebben er € 4000 voor betaald zonder grote beurt en zonder apk. Het enige wat nog moet worden gedaan is het vernieuwen van de nivomats en hooguit een nieuwe koplamp. Voor de rest is alles tip top. Het aantal km is wel hoger maar maar als ik de staat van de wagen bekijk en de prijzen om mijheen zie dan vind ik het persoonlijk een goede deal/prijs. En met een grijns afrekenen bij de pomp (G3).
Groet,
Rik

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-01-2008 19:17 #1189895 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooie prijs toch?
Beste Rik,
Hartelijk dank dat je bereid bent mijn nieuwsgierigheid te bevredigen. Mijn schatting lag rond de 3500, maar ik ben dan erg ook moeilijk van mijn geld te scheiden. 5500 vond ik gezien de biedingen een hoge prijs, maar 4000 is natuurlijk prima. Veel rijplezier in de 965 gewenst!

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC