Inventarisatie mogelijke groupbuy: metalen opbergkoffers
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-01-2008 22:05 #1063611
door V700 register
Inventarisatie mogelijke groupbuy: metalen opbergkoffers is gemaakt door V700 register
Zelf heb ik jaren geleden voor een matsprijs opberkoffers gekocht, waar ik nog steeds bijna dagelijks plezier van heb.Helaas zijn deze specifieke koffers niet meet te krijgen, maar heb ik een goed alternatief gevonden.<ul style="list-style-type: disc; list-style-image: none; list-style-position: outside; padding-left: 25px">[*]Buitenmaten: 440 x 370 x 70 mm (een A4-tje is grofweg 20 bij 30, dan heb je een idee.[*]12 stuks inzetbakjes 54 x 54 x 63 mm, 6 stuks inzetbakjes 54 x 108 x 63 mm, 3 stuks inzetbakjes 108 x 108 x 63 mm, 2 stuks inzetbakjes 108 x 162 x 63 mm[*]degelijk vangslotje, dus als je de klep dichtmikt en hem niet met de haakjes dichtmaakt, valt hij niet open bij oppakken.[*]blauw afgelakt met schuim in de deksel[/list]En dat ziet er dan zo uit:
De kosten voor deze metalen koffer zijn normaalgesproken 36,95 en online zijn ze wel goedkoper, maar als ik daar de verzendkosten bij reken, schiet het nog niet op.
Als ik er 15 bestel, kan ik ze voor 32 euro krijgen, in de uitvoering zoals hierboven beschreven.
Uiteraard zijn er veel goedkopere plastic opbergkoffers, maar ik hou niet van plastic, en mijn ervaring met de metalen koffers is dermate goed, dat ik niet anders meer wil. Ohja, Karwei verkoopt ze ook, maar ook daar stonden ze voor 37,50 in het vak.Karwei verkoopt wel, als standaard assortiment de opbergbakjes. Dus als het formaat van de geleverde bakjes niet naar wens is, kun je daar terecht.
Graag hieronder even een berichtje, als je het iets lijkt, tegen de tijd dat ik er 15 op de lijst heb, zal ik deze posting omzetten in een 'officiele' groupbbuy posting, zoals jullie inmiddels gewend zijn.Dit dient dus enkel ter inventarisatie.
Lijstje:
Als ik er 15 bestel, kan ik ze voor 32 euro krijgen, in de uitvoering zoals hierboven beschreven.
Uiteraard zijn er veel goedkopere plastic opbergkoffers, maar ik hou niet van plastic, en mijn ervaring met de metalen koffers is dermate goed, dat ik niet anders meer wil. Ohja, Karwei verkoopt ze ook, maar ook daar stonden ze voor 37,50 in het vak.Karwei verkoopt wel, als standaard assortiment de opbergbakjes. Dus als het formaat van de geleverde bakjes niet naar wens is, kun je daar terecht.
Graag hieronder even een berichtje, als je het iets lijkt, tegen de tijd dat ik er 15 op de lijst heb, zal ik deze posting omzetten in een 'officiele' groupbbuy posting, zoals jullie inmiddels gewend zijn.Dit dient dus enkel ter inventarisatie.
Lijstje:
- mderijke - 2 stuks
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-01-2008 23:17 #1189583
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Koffers
Ik heb zo te zien al jaren dezelfde koffers, in een bijbehorende schuifladen kast in de auto.
Ze beginnen een beetje te roesten maar zijn nog prima.
Ik ben dus al voorzien, maar kan ze van harte aanbevelen!
TIP; koop er wat extra binnenbakjes bij, dan ben je wat vrijer in het indelen van de laden, en mocht er es één sneuvelen..................
Ze beginnen een beetje te roesten maar zijn nog prima.
Ik ben dus al voorzien, maar kan ze van harte aanbevelen!
TIP; koop er wat extra binnenbakjes bij, dan ben je wat vrijer in het indelen van de laden, en mocht er es één sneuvelen..................
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-01-2008 23:23 #1189585
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Helaas
Jammer dat het metaal is. Ik weet het: dat is sterker...maar ik heb een specifieke toepassing: ik berg er mijn schroeven, bouten etc op de boot in op, en dan is vooral het niet-roesten van belang.
De typen die ik het liefste heb, zijn degene waarbij je volledig vrij bent de lengte van de vakjes in te delen, doordat er losse schotjes tussen kunnen. Jaren geleden twee van gescoord bij de kwantum, en geloof het of niet, nog steeds niet kapot te krijgen! Helaas niet meer verkrijgbaar, dus als iemand iets weet...
De typen die ik het liefste heb, zijn degene waarbij je volledig vrij bent de lengte van de vakjes in te delen, doordat er losse schotjes tussen kunnen. Jaren geleden twee van gescoord bij de kwantum, en geloof het of niet, nog steeds niet kapot te krijgen! Helaas niet meer verkrijgbaar, dus als iemand iets weet...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-01-2008 12:13 #1189604
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 2
Doe mij maar twee stuks als je gaat bestellen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-01-2008 19:34 #1189898
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helaas.
Helaas Maarten, maar zoals het er nu naar uitziet, zul je zelf even naar de Karwei moeten, maar ja, met een nieuw huis zul je daar wel eens in de buurt komen.
Niemand meer?
Niemand meer?
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2008 01:45 #1189907
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Maar toch
Als er nou nog zo'n handig opberg ladenkastje bij verkrijgbaar is.............
wil ik er wel een stuk of 10, afhankelijk wat erin zo'n kastje kan.
wil ik er wel een stuk of 10, afhankelijk wat erin zo'n kastje kan.
Moderators: Jerry Stam