vrouwen kunnen niet rijden
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-01-2008 18:38 #1063610
door V700 register
vrouwen kunnen niet rijden is gemaakt door V700 register
Ik heb de titel ook niet bedacht maar dat vindt een meneer uit Rabat.
En daarom doet zijn vrouw iets <a href=" www.liveleak.com/view?i=795_1200801155 ">geks.
En daarom doet zijn vrouw iets <a href=" www.liveleak.com/view?i=795_1200801155 ">geks.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-01-2008 19:15 #1189561
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Karakter tonen.
Zooo...... , zal je maar overkomen. Volgens mij heeft die man er een potje van gemaakt, lijkt mij... . Ze toont wel karakter!
Gr. G.J.
Gr. G.J.
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-01-2008 23:27 #1189586
door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic Kan goed rijden
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-01-2008 21:18 #1189790
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic pittig wijfie
Maar ze heeft ook niet voor niks een Kia Picanto. Ik vind overigens dat 'ie het lang blijft doen, als ze airbags had gehad had ze eerder moeten stoppen lijkt me. (was wel beter voor zijn auto geweest). Nu zal ze wel last van haar nek krijgen morgen.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2008 12:35 #1189923
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Véél erger..
Jongens,
wat véél erger is, hoe zij daarna door haar eigen vent (zo te zien) behandeld wordt, terwijl er ook ergens een uniform rondliep. We hebben het toch over een land waar (vrouw)emancipatie nog steeds met hele kleine lettertjes geschreven word. En dan nog...voordat je zo over de rooie gaat, zal er ook wel iets gebeurd zijn wat dat rechtvaardigd, vooral omdat ze haar woede alleen op zijn auto botviert en niet met hem erin.
Groet, Boy
wat véél erger is, hoe zij daarna door haar eigen vent (zo te zien) behandeld wordt, terwijl er ook ergens een uniform rondliep. We hebben het toch over een land waar (vrouw)emancipatie nog steeds met hele kleine lettertjes geschreven word. En dan nog...voordat je zo over de rooie gaat, zal er ook wel iets gebeurd zijn wat dat rechtvaardigd, vooral omdat ze haar woede alleen op zijn auto botviert en niet met hem erin.
Groet, Boy
Moderators: Jerry Stam