Fabrieksbezoek Gent

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-01-2008 22:17 #1063601 door V700 register
Fabrieksbezoek Gent is gemaakt door V700 register
Ik hoop dat toch eens mee te mogen maken.
Wie van u weet hoe het ook al weer in elkaar stak en wanneer er een bezoek mogelijk is? 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-01-2008 22:21 #1189508 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dit
stond in de e mail Mark.
We zullen nog even geduld moeten hebben.
Geachte ingeschrevenen voor het fabrieksbezoek in Gent,Onlangs hebben we van de Volvo fabriek in Gent de mededeling gekregen dat alle bezoeken in 2007 en de eerste helft van 2008 zijn afgezegd.Dus worden er ook geen nieuwe afspraken gemaakt.De projectactiviteiten voor nieuwe modellen zijn gestart en volgens de laatste informatie ziet het er naar uit dat vanaf oktober de bezoekersroute in de fabriek zal worden ingekort en aangepast om aan de geheimhoudingsregels te voldoen.De fabriek heeft aangegeven het daarom niet gepast te vinden om bezoeken vast te leggen voor het najaar, mede omdat de kans zeer groot is dat deze geannuleerd zullen worden en omdat er weinig van de fabriek kan worden gezien i.v.m. de aanpassing van de bezoekersroute.Zij leggen daarom geen bezoeken meer vast na september en vanaf november tot het voorjaar van 2008 is het zeker onmogelijk om een fabriekbezoek in te plannen.Het lijkt ons als organiserend commité gepast om alle inschrijvingen in portefeuille te houden en in het voorjaar van 2008 wederom contacten te gaan leggen met de fabriek en een datum af te spreken.Zodra dat bekend is, worden alle ingeschrevenen geïnformeerd met een herbevestigingsverzoek van iedereen voor die nieuwe datum.Indien er dán nog steeds een over-inschrijving is, zal zoals bekend worden geloot onder de ingeschrevenen.Indien er dán onder-inschrijving is, zal dat via www.Volvo700vereniging.nl worden bekendgemaakt en wordt er onder de "nieuwe" aanmeldingen geloot om de resterende plaatsen.De fabriek behoudt zich overigens formeel altijd het recht voor om tot op de dag zelf zonder opgaaf van reden het bezoek te annuleren.Helaas kunnen we niet beter berichten en we hopen dat er in 2008 een afspraak kan worden gemaakt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-01-2008 22:26 #1189510 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic weet ik ook wel
Maar inmiddels zitten we in 2008 en heb ik nog steeds zeker zin in een dagje fabrieksbezoek.
Dus dacht ik om even het vuur weer aan te wakkeren.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC