Volvo 164 3.0 met werk Kopen?
- guy horn (GAST)
- Nieuw lid
-
Er staat een Volvo 164 3.0 te koop op marktplaats voor 1100. Ik overweeg het! Maar, hoe kom ik erachter of de auto de moeite waard is? Geen zin in een bak ellende... Wil iemand met verstand meekomen om te helpen beoordelen? Ik kan iets tegenover stellen
MVG
Guy Horn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb overigens ook in amsterdam een 164 met een B30E automaat gekocht, 3 maanden terug, en die moet volgende maandgekeurd worden.Ik kan niet lassen en heb er ook geen zin in, dus als ie op laswerk wordt afgekeurd, kunnen we het over een schappelijke prijs ook wel eens worden.Kom gerust even kijken.
Als ie wordt goedgekeurd, blijf ik er in rijden tot de 940 verkocht wordt en gaat ie daarna in de verkoop. (medio 2008?)Van die 164 heb ik wel al alle ophangrbbers liggen, daar wordt ie nu namelijk zeker op afgekeurd, dus als dat het enige is, ga ik die dus nog vervangen en kan ie er weer twee (ja echt, twee jaar!) tegen.
Verder een prima auto, echt heerlijk een automaat.Hij staat trouwens als die blauwe in mijn forumsignature.Ohja, nee, ik woon niet (meer) in Amsterdam, maar in Den Bosch.
Kun je me trouwens eens een linkje sturen, van de advertentie?
- guy horn (GAST)
- Nieuw lid
-
dat zijn veel mits en maars
<a href=" link.marktplaats.nl/141138624 "> link.marktplaats.nl/141138624
MVG
Guy Horn
- Siang
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Baseman schreef : kan ie er weer twee (ja echt, twee jaar!) tegen.
Echt? LPG is toch slechts één jaar?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Echt, twee jaar, ook voor LPG, zie hiervoor de <a href=" www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/apk/apk_u...neer_apk_keuring.htm " target="_blank">site van het RDW.flyingdutchman181 schreef : Echt? LPG is toch slechts één jaar?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat klopt. Mijn 164 heeft als ie weer helemaal topfit moet worden, toch wel aardig wat aandacht nodig.Pluspunt is, voorlopig, dat alleen de spatbordrand APK afkeur is, denk ik, de rest is wel oke.Neemt niet weg dat ie er van buiten (van dichtbij) inderdaad wel uitziet of ie 35 jaar oud is.guyhorn schreef : dat zijn veel mits en maars
. Wij houden contact, ok? De link is <a href=" link.marktplaats.nl/141138624 "> link.marktplaats.nl/141138624
Ik kocht hem omdat ik het een heel mooi model vond, als overbrugging bij de verkoop van mijn 940.
Overigens is het blok wel helemaal topfit, rijdt echt fantastisch, schakelt prima en trekt geweldig. 't Is niet voor niets een 3 liter met BW35 erachter....
Die auto achter jouw linkje ziet er optisch op die ene foto (jammer) best mooi uit.Ik ben benieuwd.De dubbele carburateurs zijn gereviseerd, las ik, maar probeer wel even inzage te krijgen in de rekening.Nieuw rubbertje en een nieuwe pakking kan ik ook, en als ik dat reviseren vind....enfin, je snapt mijn punt.De laatste (huidig) eigenaar heeft er maar 1 jaar lol van gehad, vraag eens naar de reden dat ie hem weg doet.
Mag ik je hoe dan ook vragen een fot te maken van het typeplaatje, en het VIN.Op de linker veerpootbrug staat ook een plaatje met het chassisnummer.De reden dat ik ernaar vraag is dat ik een lijst heb met daarin bijna alle op de wereld geproduceerde 164's, en deze er nog niet in staat.Ik zou het graag aanvullen. (foto's zijn ook goed, mits leesbaar)Alvast bedankt.
- guy horn (GAST)
- Nieuw lid
-
Groet, Guy
- V700 register
- Nieuw lid
-