geVONDEN! : V90 / 960 ESTATE 3.0 / automaat
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2008 22:08 #1063535
door V700 register
geVONDEN! : V90 / 960 ESTATE 3.0 / automaat is gemaakt door V700 register
Hallo forummers, ben op zoek naar een knappe V90 3.0 automaat, of een late 960 estate. Heb alle advertenties op internet gezien en gelezen. Daar zit wel wat mooi spul bij, maar dat is wel wat prijzig allemaal. Vraag mij af of iemand op dit medium iemand kent die zo'n auto heeft of weet die wellicht binnenkort de deur uit gaat. Misschien is er iemand die bij zijn vaste leverancier van VOLVO-onderdelen en accessoires er eentje weet te staan die te koop is. Laat het mij dan even weten middels een PB-tje of een reactie op dit bericht. Moet liefst een auto zijn met een zwart volleder interieur, buitenkleur liefst champagne, paars, lichtgrijs, donkergrijs, zwart of blauw. GEEN groen, want ik heb geen " groene vingers" ... Verder is natuurlijk van belang dat de auto goed en eerlijk is, onderhouds-historie is een vereiste. Nou ben ik benieuwd of hier iets uit zou kunnen rollen.. Oh ja, ik heb er bewust voor gekozen om dit NIET bij de advertenties te plaatsen, ik zie dit meer als een nieuwe tak aan mijn speurtocht; ben dus duidelijk op zoek, maar vooral ook naar tips en suggesties. Dus als je die hebt, laat ze dan vooral weten! Alvast hartelijk dank voor alle reacties die er ongetwijfeld komen gaan! Tom
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2008 22:19 #1188983
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wishful thinking
tiens.
dat wordt nog lachen,
Want de V90 dit is een "sellersmarket". en dus de prijzen zijn hoog IMHO zelfs veel te hoog,
Een V90 is dus absoluut geen koopje. Maar nee heb je en ..... kun je krijgen.
anders :
<a href=" www.autoscout24.nl/List.aspx?vis=1&m...rt=price&zipc=NL " target="_blank">V90 in de rest van de EU
<a href=" suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?i...=46&doSearch.y=7 " target="_blank">mobile.de

dat wordt nog lachen,
Want de V90 dit is een "sellersmarket". en dus de prijzen zijn hoog IMHO zelfs veel te hoog,
Een V90 is dus absoluut geen koopje. Maar nee heb je en ..... kun je krijgen.
anders :
<a href=" www.autoscout24.nl/List.aspx?vis=1&m...rt=price&zipc=NL " target="_blank">V90 in de rest van de EU
<a href=" suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?i...=46&doSearch.y=7 " target="_blank">mobile.de

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-02-2008 16:05 #1190827
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gevonden: 960 estate 3.0 automaat!
Jawel hoor, een nieuwe auto in de club, een fraaie paarse 960 estate met alles erop en eraan. Km stand ca. 168.250, auto was van tweede eigenaar, eerste eigenaar was VOLVO Nederland. Volledige onderhoudshistorie erbij, en altijd bij de dealer in onderhoud! Zal binnenkort de hele reut op de site zetten. Groetz, Tom, de trotse eigenaar van een ECHTE VOLVO. Oh ja, ook vandaag de V70 kunnen verkopen, dus daar heb ik ook geen ellende meer mee.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-02-2008 16:28 #1190828
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gefeliciteerd
Nou toch nog gelukt Tom,
Gefeliciteerd met je aankoop en veel plezier met je auto. Mooi dat je de V70 ook verkocht hebt.

Gefeliciteerd met je aankoop en veel plezier met je auto. Mooi dat je de V70 ook verkocht hebt.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-02-2008 18:29 #1190836
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tjee...
Dat heb je snel geflikt. Proficiat met deze aankoop. Benieuwd naar het verhaal en foto's.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-02-2008 21:30 #1190965
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gezocht 960
Dag black pearl,
Heb eventueel te koop een 960 24 v 3.0 automaat donkergrijs metallic met zwart lederen interieur ven december 2006 met LPI van Vialle, net ingebouwd. Km stand is 174.000 km. Auto hoeft beslist niet weg hoor maar ik vind de nederlandse prijzen ook wel wat te hoog en heb plezier aan het zelf een auto uit Duitsland importeren. Mogelijk dat de prijs je bevalt.
Bel even op 06 44030499
Groet, Roel
Heb eventueel te koop een 960 24 v 3.0 automaat donkergrijs metallic met zwart lederen interieur ven december 2006 met LPI van Vialle, net ingebouwd. Km stand is 174.000 km. Auto hoeft beslist niet weg hoor maar ik vind de nederlandse prijzen ook wel wat te hoog en heb plezier aan het zelf een auto uit Duitsland importeren. Mogelijk dat de prijs je bevalt.
Bel even op 06 44030499
Groet, Roel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-02-2008 21:34 #1190967
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic GEVONDEN!
jammer, je bent net een dag te laat. Gisteren een 960 gekocht. Zie ook eerder bericht in dit draadje.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-02-2008 21:47 #1190968
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic http://link.marktplaats.nl/1
<a href="
link.marktplaats.nl/145876768
">
link.marktplaats.nl/145876768
Dit zijn de eerste foto's, ben er door Bert N. op geattendeerd. Had de advertentie al eerder gezien, maar het ziet er niet uit... Op het kenteken staat ook vermeld dat ze groen/grijs is, maar blijkt dus PAARS te zijn. Dat scheelde al een heleboel, paars is een van mijn favoriete kleuren op dit type auto's. Mijn eis om toch vooral een auto te kopen met een zwart interieur heb ik als sneeuw voor de zon voelen verdwijnen toen ik proefreed, een betere zou ik nooit vinden, zeker niet voor die prijs. Kon er goed uitkomen qua prijs, de aangetoonde gebreken zijn "verrekend", mijn VOLVO dealer heeft 'm nog even op de brug gehad en er een stukje mee gereden; conclusie: goede auto. Het enige grote gebrek zijn lekkende achterdempers, en een zwetende aansluiting van een slang ergens op het stuurhuis. Airco is vorig jaar geheel vervangen / gerepareerd, nieuwe uitlaat, 80% op de zomer - en winterbanden. Volledige onderhoudshistorie gedocumenteerd door rekeningen van een VOLVO dealer, wat wil ik nog meer... Oh ja, het ingebouwde navigatiesysteem komt te koop, dus als er iemand interesse heeft... VDO DAYTON, compleet met een hele serie CD's voor Europa, gebruiksaanwijzing, waarschijnlijk is de originele aankoopnoat er ook nog bij. Dus een bod staat vrij!
Dit zijn de eerste foto's, ben er door Bert N. op geattendeerd. Had de advertentie al eerder gezien, maar het ziet er niet uit... Op het kenteken staat ook vermeld dat ze groen/grijs is, maar blijkt dus PAARS te zijn. Dat scheelde al een heleboel, paars is een van mijn favoriete kleuren op dit type auto's. Mijn eis om toch vooral een auto te kopen met een zwart interieur heb ik als sneeuw voor de zon voelen verdwijnen toen ik proefreed, een betere zou ik nooit vinden, zeker niet voor die prijs. Kon er goed uitkomen qua prijs, de aangetoonde gebreken zijn "verrekend", mijn VOLVO dealer heeft 'm nog even op de brug gehad en er een stukje mee gereden; conclusie: goede auto. Het enige grote gebrek zijn lekkende achterdempers, en een zwetende aansluiting van een slang ergens op het stuurhuis. Airco is vorig jaar geheel vervangen / gerepareerd, nieuwe uitlaat, 80% op de zomer - en winterbanden. Volledige onderhoudshistorie gedocumenteerd door rekeningen van een VOLVO dealer, wat wil ik nog meer... Oh ja, het ingebouwde navigatiesysteem komt te koop, dus als er iemand interesse heeft... VDO DAYTON, compleet met een hele serie CD's voor Europa, gebruiksaanwijzing, waarschijnlijk is de originele aankoopnoat er ook nog bij. Dus een bod staat vrij!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-02-2008 21:55 #1190970
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic net iets eerder
Tom je had de auto warschijnlijk zelf ook wel gevonden maar ik had de advertentie net iets eerder gezien door de zoekwekker.
Als je de auto gaat ophalen wel even foto's maken dan kunnen wij allemaal even meegenieten van je fantastische aankoop.
Als je de auto gaat ophalen wel even foto's maken dan kunnen wij allemaal even meegenieten van je fantastische aankoop.
Moderators: Jerry Stam