Opzoekvraagje Vadis
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Kan iemand voor me in Vadis opzoeken, welke onderdelen er aan een 60 liter tank van een 945 van modeljaar 1991 zitten en welke er aan een 75 liter tank zitten van een 945 van modeljaar 1996?
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Doe eens een check van je mailbox.
- V700 register
- Nieuw lid
-
In Vadis zijn diverse plaatjes te zien die je brandstof tank weergeven: de leidingen, de pomp, de tank, vlottereenheid, vulpijp plus toebehoren.
Welke kant wil je op met deze vraag en wat voor informatie zoek je precies?
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Mark,MSuidgeest schreef : Mathy,
In Vadis zijn diverse plaatjes te zien die je brandstof tank weergeven: de leidingen, de pomp, de tank, vlottereenheid, vulpijp plus toebehoren.
Welke kant wil je op met deze vraag en wat voor informatie zoek je precies?
Ik heb het voorgevoel dat Mathy nog verder op een tank "goedkope" duitse benzine wil rijden en voornemens is om toch de strijd aan te gaan met de 60 ltr tank en deze te wisselen met een 75 ltr tank ?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Klopt helemaal. Al is Belgische benzine soms ook een stuk goedkoper dan Nederlandse.Willem V. schreef : Ik heb het voorgevoel dat Mathy nog verder op een tank "goedkope" duitse benzine wil rijden en voornemens is om toch de strijd aan te gaan met de 60 ltr tank en deze te wisselen met een 75 ltr tank ?
De tank heb ik al en ook de bevestigingsbeugels. Maar er mist nog het een en ander en ik heb al gezien, dat ik meer van de bevestigingsmaterialen mee had moeten nemen uit Swalmen.
BTW Willem, op de PDF's die je me gestuurd hebt, staan maar twee "slangen", terwijl er vijf pijpjes op de tank zitten. Kun je eens kijken, of je die andere drie slangen ook kunt vinden?
Groetjes
Mathy (die onlangs voor het eerst in drie jaar, gedwongen, in Nederland heeft getankt. 10 liter a 14,51 euro. En 's avonds de tank bijgevuld heeft voor 1,329 per liter.)