960 Executive folder 1997
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je er dan toch bent, loop je natuurlijk ook eens rond. Op Volvo gebied heb ik niet echt veel gezien. Van de 700/900 stond in de parkeergarage veel meer moois dan op de beurs zelf. Mijn vooraad gereedschap heb ik kunnen uitbreiden met enkele betaalbare handigheidjes.
De mooiste buit was de 960 Executive folder uit 1997 die ik bij een van de handelaren vond. Het verschil tussen de levels 1, 2 en 3 wordt met foto's aangegeven. Ik zal hem binnenkort eens inscannen. Hoe kunnen die scans op deze site worden gezet? Als pdf? Ik heb niet de mogelijkheid om de losse scans tot een bestand te combineren.
Groeten uit Zuid-Limburg
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Echt een mooi folder inderdaad.Kun je even kijken welke aanduiding er achter op de folder staat? Bij mij staat er voorop Volvo Product Training en achterop, bij de ruglijn: PV523-31638-96
Ik denk trouwens dat jij een MS/PV of zelfs TP nummer moet hebben, als het een informatiebrochure is.
Rrrrr.....jaloers op.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus als je ze als JPG of losse PDF's wil mailen is me dat prima, dan zal ik er 1 bestand van maken.Als je ze maar in volgorde scand, komt het wel goed.jgootzen schreef : Ik heb niet de mogelijkheid om de losse scans tot een bestand te combineren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Jan-Willem,jgootzen schreef : De mooiste buit was de 960 Executive folder uit 1997 die ik bij een van de handelaren vond. Het verschil tussen de levels 1, 2 en 3 wordt met foto's aangegeven. Ik zal hem binnenkort eens inscannen. Hoe kunnen die scans op deze site worden gezet? Als pdf? Ik heb niet de mogelijkheid om de losse scans tot een bestand te combineren.
De brochures die we gescand hebben zijn allemaal mbv Adobe Acrobat gemaakt. Vanuit Acrobat kan je rechtstreeks scannen en alle pagina's als één bestand opslaan. Vervolgens kan je het pdf bestand bijvoegen als bijlage aan een nieuwe informatiepagina. Als het bestand heel groot is dan moet het uploaden eventueel door een moderator gedaan worden, er zit namelijk een maximum grootte limiet op de normale accounts. In dat geval kan je het aan een moderator per email verzenden.