minder files
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2008 18:21 #1063450
door V700 register
minder files is gemaakt door V700 register
Er is wat geks aan de hand: ondanks de eindeloze verbouwing aan de Hollandsche Brug bij Almere, was ik deze morgen binnen een paar minuten op de A1. En dat om 7.15 uur.
Dat is toch op z'n zachtsgezegd vreemd omdat de vakantie alweer voorbij is.
Maar opeens begreep ik het waarom: de politie! Of liever het niet-aanwezig-zijn van.
?
Die zijn aan het staken voor meer salaris. Ze hebben dus geen tijd om het verkeer te regelen en om met een laser achter een boom te staan. Zo krijg je ook geen paniekerige remacties en files in Nederland. Het zal wel toeval zijn maar geen politie op straat betekent gewoon doorrijden op de snelweg.
Want het gekke is dat er bijna nergens noemenswaardige files stonden de afgelopen dagen.
Toeval?
Maar Toeval bestaat toch niet?
Dat is toch op z'n zachtsgezegd vreemd omdat de vakantie alweer voorbij is.
Maar opeens begreep ik het waarom: de politie! Of liever het niet-aanwezig-zijn van.
?
Die zijn aan het staken voor meer salaris. Ze hebben dus geen tijd om het verkeer te regelen en om met een laser achter een boom te staan. Zo krijg je ook geen paniekerige remacties en files in Nederland. Het zal wel toeval zijn maar geen politie op straat betekent gewoon doorrijden op de snelweg.
Want het gekke is dat er bijna nergens noemenswaardige files stonden de afgelopen dagen.
Toeval?
Maar Toeval bestaat toch niet?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2008 22:27 #1188464
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Goede voornemens
Of er zijn meer mensen zoals ik;
m'n goede voornemen voor 2008 is; ook al zegt de radio dat er ergens file staat, ik ga dat niet meer controleren............
m'n goede voornemen voor 2008 is; ook al zegt de radio dat er ergens file staat, ik ga dat niet meer controleren............
- Siang
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-01-2008 00:23 #1188485
door Siang
Beantwoord door Siang in topic Koekoek
Afgelopen zondag verkoos ik om vanuit Bussum te gaan naar Hoogerheide (njrec. V44) , dit ligt achter Bergen op Zoom. Uiteraard heb ik bij deze gelegenheid de Amazon genomen en wat schetst mijn verbazing, binnen anderhalf uur reistijd!
Gisterochtend moest ik om 09:15 in Utrecht zijn bij de oogarts, dat was ook anderhalf uur reistijd.
Binnenkort mag ik op maandagmorgen ± 08:45 een volgende oogoperatie ondergaan in het UMC, ik denk dat ik maar een hotel neem in Utrecht. Dit is tevens de reden van verhindering voor de nieuwjaarsreceptie.
Gisterochtend moest ik om 09:15 in Utrecht zijn bij de oogarts, dat was ook anderhalf uur reistijd.
Binnenkort mag ik op maandagmorgen ± 08:45 een volgende oogoperatie ondergaan in het UMC, ik denk dat ik maar een hotel neem in Utrecht. Dit is tevens de reden van verhindering voor de nieuwjaarsreceptie.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-01-2008 07:53 #1188490
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic de politie je beste vriend
Was afgelopen weekend even op en neer naar Eindhoven met een buurtbewoner. Werden we aangehouden. Hij reed.
Meneer uw koplamp is defect... trouwens ik zie dat U uw gordel niet om heeft. Mag ik uw rij- en kentekenbewijs even zien? Euhhh, heb ik niet bij zegt de bestuurder. Na wat gegevens gecheckt te hebben komt de agent naar ons toe en zegt "in het kader van de politieacties laat ik het hierbij, nog een fijne avond".
Tja, zo'n geluk zal ik nou nooit hebben...
Meneer uw koplamp is defect... trouwens ik zie dat U uw gordel niet om heeft. Mag ik uw rij- en kentekenbewijs even zien? Euhhh, heb ik niet bij zegt de bestuurder. Na wat gegevens gecheckt te hebben komt de agent naar ons toe en zegt "in het kader van de politieacties laat ik het hierbij, nog een fijne avond".
Tja, zo'n geluk zal ik nou nooit hebben...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-01-2008 18:33 #1188527
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ga maar lekker opel rijden jij
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-01-2008 21:20 #1188536
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Enne..... aangehouden?
En enig idee wat het verschil tussen aanhouding en staandehouding is?
Eric (die nooit een meter zonder gordel en met defecte verlichting rijdt, maar echt geen heilige is)
Daarbij is een deel van de oorzaak van minder files ook het rijgedrag van automobilisten die ontzettend spastisch op de Politie reageren als die er wel zijn .
Ik heb zelf een tijdje een VW bus gehad met witte reflectiestrepen op de achterzijde, je had ze moeten zien, die idioten die met 160 aan komen scheuren
en dan bij het zien van mijn bus vol in de ankers gaan (terwijl er met grote letters ChipsAway op de bus stond.)
Eric (die nooit een meter zonder gordel en met defecte verlichting rijdt, maar echt geen heilige is)
Daarbij is een deel van de oorzaak van minder files ook het rijgedrag van automobilisten die ontzettend spastisch op de Politie reageren als die er wel zijn .
Ik heb zelf een tijdje een VW bus gehad met witte reflectiestrepen op de achterzijde, je had ze moeten zien, die idioten die met 160 aan komen scheuren
en dan bij het zien van mijn bus vol in de ankers gaan (terwijl er met grote letters ChipsAway op de bus stond.)
Moderators: Jerry Stam