mijmeren over lidmaatschap

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-10-2011 11:53 #1334078 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inmiddels 3 jaar verder en
Inmiddels 3 jaar verder en nog steeds mijmeren over het lidmaatschap? Ja dus!
Omdat de opgroeiende pubers inmiddels studerende maar wel thuiswonende meiden zijn geworden kan ik wel verklappen dat het er niet goedkoper op is geworden. Daar staat natuurlijk veel tegenover aan gezelligheid en levendigheid in huis.
Maar goed, opnieuw maar eens (nu met z'n allen dat is ook wel weer iets moois) rond de tafel en eens kijken waar we wat geld kunnen besparen.
Tja, ben ik aan de beurt... Een Volvo 144... nee die blijft! Sportabonnementen voor fitness en zwemmen. De huisgenoten kijken met een schuin oog naar een beginnend buikje... nee die blijven.
Andere abonnementen dan? Klassiek&Techniek, VKV, Volvo700vereniging en NKC (Nederlandse Kampeerauto Club), dan nog lid van een Nederlandse en Belgische Rallycross club.
Hier kom ik niet mee weg en mag ik keuze's maken. Tja met welke doe ik wat en met welke niet zo veel? We gaan wel met de camper op pad maar doen verder aan geen enkel evenement van de camperclub deel. Helaas, die zeg ik af.
Nog eentje dan? Die rallycrossclubs blijven. Klassiek&Techniek lees ik echt tot de laatste letter. Ik doe elke jaar wel een toerritje van de VKV en ga eens naar een avond van de regio. En eigenlijk doe ik niks met mijn lidmaatschap van de Volvo700vereniging. Ik kom gewoon niet toe aan toerritjes, ga niet naar sleuteldagen/poetsdagen of wat dan ook. Leg op zo'n moment maar uit dat je geld uitgeeft en alleen op het forum rondhangt wat ook nog gratis kan ook (met wat beperkingen.
OK het is klaar, de mail aan de ledenadministratie is al de deur uit, of beter het postvak uit van m'n computer. Ik heb er moeite mee, keuzes zijn niet leuk!
Treurnis? Ach, ik blijf lekker op het forum komen. En, veel belangrijker, ik blijf BuBa houden, mijn lekkere 940. Toch minstens een uur per dag een beetje feest.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-10-2011 12:36 #1334081 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nog een keer TIENTJES LID

hdalhuisen schreef : Is dat niet wat ?
Er zijn wel meer verenigingen die dat hebben .

An hard rijden he-j nich völ,iej mot op tiet van hûûs goan!Groeten ûût EpeDe Dalhaussertjes.H.J.Dalhuisen lidnummer 19

• Peter Kagenaar
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-10-2011 20:01 #1334866 door Peter Kagenaar
Beantwoord door Peter Kagenaar in topic Mmmmmmmmmm......
....... 40 "lousy" eurootjes per jaar. Da's dan een mega-besparing van wel een heel dubbeltje per dag, net 3/4-euro per week......
Ja, ik weet het met dit soort "het is maar"-overdenkingen is het in Griekenland waarschijnlijk ook begonnen
Groetjes, Marleen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-10-2011 20:37 #1334870 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Precies Marleen
en de grieken hebben wel iets meer uitgegeven dan een paar dubbeltjes hoor!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-10-2011 20:57 #1334877 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic -

MarleenK schreef : ....... 40 "lousy" eurootjes per jaar. Da's dan een mega-besparing van wel een heel dubbeltje per dag, net 3/4-euro per week......

Ik neem altijd telefoon abbo's als voorbeeld. Per maand 20 euro is op een jaar 240 euro. Ik heb een prepaid en verbruik 20 euro per jaar. Per maand is het slechts 20 euro die je uitgeeft, maar op een jaar tijd scheelt het 220 euro....... Hoelang moet jij daarvoor werken? ;)Dus ik snap de keuze heel goed.
Ik heb eerlijk gezegd ook lang getwijffeld om lid te worden. Ben namelijk al lid van de 300 club. Erg gezellige club met veel evenementen. Daarnaast ben ik onlangs lid geworden van de VKV vanwege het clubblad en de taxatie mogelijkheid (voor 20 euro). Echter nu kwam ik op de VKB op de V700 stand, alwaar men een leuke aanbieding had. Dus komend jaar gaan we eens kijken hoe dat bevalt! Sinds vandaag ook op het forum de 'ledenstatus' gekregen.Nu heb ik enkel geen abbo op volvodrive genomen, want 3 volvoclubs + een blad, dan hebben we het al snel over 150 euro....

• Peter Kagenaar
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-10-2011 15:03 #1335157 door Peter Kagenaar
Beantwoord door Peter Kagenaar in topic 220 euro....
...... eerlijk gezegd: niet zo heel lang.... werk nou eenmaal in een branche waar de "financiële waardering" groot is.
Zou dat verdwijnen dan wordt het een heel ander verhaal, maar nu hoeven wij ons niet druk te maken over wel/geen lid van een club of wel/geen abonnement.
Met het schaamrood op mijn kapitalistische kaken  moet ik bekennen dat ik zelfs verleden week nog een abo op de Autoweek EN een abo op Klassiek & Techniek heb genomen..... naast de 4 andere abo's ivm andere hobbies. Ja, ik heb dan wel de KCK opgezegd, hahaha, door al die hobbies geen tijd voor een caravan!!!!
@ Tom Ja, het begint altijd met iets kleins, maar dan......een heleboel dubbeltjes maakt "zomaar"7 miljard euro
Groetjes, Marleen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-10-2011 15:17 #1335160 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Huh?

v0lv0freak schreef : Ik heb een prepaid en verbruik 20 euro per jaar.

Hóe?

• Ziko de Kubber
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
31-10-2011 16:13 #1335165 door Ziko de Kubber
Beantwoord door Ziko de Kubber in topic Dat wil ik ook graag weten,
Dat wil ik ook graag weten, ik heb nu een abbonnement van 20 euro per maand en daar ga ik nog regelmatig overheen...

Met vriendelijke groet, Ziko

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-10-2011 16:28 #1335166 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic simpel
Heel simpel, ik ben niet verslaafd zoals de rest van het land. :)Ik heb echt een hekel aan al dat gesms, stuur dus ook alleen maar iets (terug) als het echt moet en bellen doe ik (bijna) nooit. Internet heb ik niet, en wil ik ook niet. Heb trouwens aldi prepaid, dat scheelt wel. KPN netwerk, en toch maar 4 cent per sms en 13 cent bellen. :) Misschien scheelt het daarnaast nog dat ik geen vriendin heb Misschien nog een tip dan, hotsms.com en smscity.nl Kun je 1 sms gratis sturen per dag! Had vroeger op beide sites 4 mobieltjes aangemeld, dat is dus 8 keer gratis smsen op een dag. Ons is zunig
@ Marleen. Voor een student mag ik over de beloning ook niet klagen. Al die abbo's kan ik makkelijk betalen, maar ik steek ze liever in mijn auto. Aan het einde van het jaar zit daar ook een 5 cijferig bedrag in.... Voor een 700 niet slecht in 1 jaar....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-10-2011 16:59 #1335170 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic OK... Jan, de
OK... Jan, de kogel is dus door de kerk. Het is een keuze. Daar valt weinig meer aan te veranderen. Wel leuk te vernemem dat je nog actief blijft op deze site, want je was actief op het forum.
Je hebt je lidmaatschap opgeheven, maar je kunt altijd, zei het voor de eerste keer, eens deelnemen aan en sleuteldag. Je hebt daar zoals je schrijft nog nooit aan deelgenomen. Nu, dat blijf je ten goede houden, desnoods ben je mijn intorducé of van een ander lid!. Daar kan het bestiuur niet moeilijk over doen lijkt mij. Maar goed, ik probeer je nog te enthousiasmeren maar het hoeft niet. De keuze is gemaakt, je bent altijd welkom natuurlijk. Veel steun in de verdere tijden, en we maken het allemaal wel eens mee. Sommigen, de gelukzaligen, nooit. Ook ik heb moeilijke tijden achter de rug gehad. 1 jaar werkeloos, koophuis en alleenstaand. Interen op eigen geld...... Daar had ik veel leukere dingen voor kunnen doen. Héél veel leukere dingen! Maar het geld is inmiddels weg... De rekeningen moeten wel worden betaald... Soms is het leven niet gemakkelijk. Uiteindelijk komt het wel weer goed. Wat ik wel heb geleerd in zo'n periode is wie je vrienden werkelijk zijn....
Succes!! Toi, toi!
Robert

Moderators: Jerry Stam