ledenvergadering 2008
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Mark
MSuidgeest schreef : Maar daar is nog niets ingevuld. Maar volgens de Factor is dat 9 februari 2008.
Staat er ook in die Factor (ik heb hem helaas nog niet) dat we daar nog een uitnodiging voor krijgen? Of heeft iedereen die ook al en moet ik eens een hartig woordje met m'n postbode gaan praten?
Groetjes
Mathy
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Mathy schreef :
Hallo Mark
MSuidgeest schreef : Maar daar is nog niets ingevuld. Maar volgens de Factor is dat 9 februari 2008.
Staat er ook in die Factor (ik heb hem helaas nog niet) dat we daar nog een uitnodiging voor krijgen? Of heeft iedereen die ook al en moet ik eens een hartig woordje met m'n postbode gaan praten?
Groetjes Mathy
Mathy, volgens mij heb ik die allang gehad, samen met het verzoek om de contributie te betalen voor 2008 of laat mn geheugen me nu heel erg in de steek....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat was de uitnodiging voor de neuwjaarsreceptieldoensen schreef :
Mathy, volgens mij heb ik die allang gehad, samen met het verzoek om de contributie te betalen voor 2008 of laat mn geheugen me nu heel erg in de steek....
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Leon
Dat was de uitnodiging voor de nieuwjaarsreceptie. Daar heb ik me via een emailtje al voor aangemeld.
Ik zou trouwens dat de ALV 2008 al in de agenda hier op de site staat en daar staat bij dat we die brief nog moeten krijgen. Maar Mark I weet nog niet wanneer en waar we die brief krijgen.
Groetjes
Mathy
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-