sleuteladres Flevoland
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben er niet, ik moet mijn centjes verdienen die dag, dus jullie zullen het zonder mijn gezelschap moeten stellen.

Groeten,Co.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ze zitten niet echt moervast. Maar ze blijven behoorlijk aan de reactiestang hangen. Meestal is het zo dat 90-95% van het rubber er in één keer uit wil. En de rest met een beiteltje of een slijptolletje overtuigd moet worden, om los te laten. En reken er maar op, dat niet alle stukjes rubber zich gemakkelijk laten overtuigen.
Wel pas met de momentsleutel aandraaien, als de auto weer op de grond staat. Uitlijnen is wel gewenst.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
op korte termijn (2 februari) wil ik de meter gebruiken om te controleren of het vacuum van mijn cc diep genoeg is. bij instellen van de snelheid zaktie soms bijna 10 km terug, gas geven mbv "set speed" lukt ook amper (heel lang vasthouden, ook dan zaktie terug). helaas weet ik niet hoe diep het vacuum moet zijn (in bars) dus moet ik dat vergelijken met het vacuum van een andere auto met goed werkende cc.
mijn vraag is of iemand die ook naar emmeloord komt, met een goed werkende cc, een stukje met met mij en mijn meter te rijden wil. we zouden dan de meter even aan moeten sluiten en tijdens het rijden kijken welk vacuum bereikt wordt. als iemand mij hiermee kan helpen meld ik mij aan als sleutelaar, verder (gelukkig) geen urgente sleutelklussen.
uiteraard worden benzine/diesel/lpg kosten vergoed
- V700 register
- Nieuw lid
-
Schaap in Emmeloord is een officiële dealer, die heeft dus de vacuüm testset aanwezig als het goed is. (van Hemert in Gorinchem heeft hem wel, gezien op een eerdere sleuteldag)henk 940LPT schreef : op korte termijn (2 februari) wil ik de meter gebruiken om te controleren of het vacuum van mijn cc diep genoeg is. bij instellen van de snelheid zaktie soms bijna 10 km terug, gas geven mbv "set speed" lukt ook amper (heel lang vasthouden, ook dan zaktie terug). helaas weet ik niet hoe diep het vacuum moet zijn (in bars) dus moet ik dat vergelijken met het vacuum van een andere auto met goed werkende cc.
Zij hebben dan ook de juiste gegevens om te kijken of de hele CC goed werkt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
bedankt Maarten !
- V700 register
- Nieuw lid
-
bedankt!
mischien neem ik mijn rubbers dan mee naar Schaap. Als er brugtijd over is kan ik altijd vragen of ik alsnog mijn eigen rubbertjes daar mag installeren. Ik was er nog niet aan toegekomen...
Peter, Lobbes
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Je mag ze natuurlijk wel meenemen. Maar monteren mag helaas niet. Het is de bedoeling dat onderdelen die gemonteerd worden, ook bij de gastheer gekocht worden. Een uitzondering wordt wel eens gemaakt voor onderdelen die de gastheer niet kan leveren. Ik kan me best voorstellen, dat een gastheer daar ook schappelijk in kan zijn. Maar waarschijnlijk niet voor dingen die ie zelf (geregeld) op de plank heeft liggen.Lobbes schreef : mischien neem ik mijn rubbers dan mee naar Schaap.
Groetjes
Mathy