Hoeveel ... heb je nodig om ... (een leuke variant, vooral als veel op fora komt)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-12-2007 21:50 #1186201 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic serieus

ja ja. 

Humor is een serieuze zaak Mathy!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-12-2007 22:22 #1186209 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Niet voor een ander spreken.

Mathy,

dan weet jij kennelijk meer dan ik.

Ter info: ik heb mijn halve beroepsleven in Duitsland doorgebracht, ik spreek de taal zodanig dat menig Duitser niet in de gaten heeft dat ik  Nederlander ben en ik beheers de taal ook zeer goed in geschrift. En ik heb zeker geen vooroordelen tegen Duitsers.

Sterker nog, ik ben met diverse Duitse mensen al jaren goed bevriend. En we vertellen elkaar over en weer moppen over Duitsers en Nederlanders, zonder daar iets achter te zoeken. Om je zelf kunnen lachen, Mathy, dat maakt het leven een stuk simpeler. En niet altijd overal iets achter zoeken.

En ik ben er werkelijk van overtuigd dat het niet om meer dan een grapje gaat. Alleen is de nuance in het geschrevene zo moeilijk. Komt vaak harder over dan de bedoeling is. Dat is nu eenmaal een nadeel van een forum.

En spreek niet voor een ander, in dit geval mij . Want ik ben het oneens met je stelling dat het om meer dan een grapje gaat en zeker met de mededeling dat ik dat ook weet.

Groeten, Jan. 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC