De tekst hieronder heb ik geplaatst op marktplaats bij opsporing verzocht.
Misschien dat een van de clubleden tips heeft vandaar dat ik ook hier het bericht plaats
Ik kocht augustus dit jaar een donkerblauwe volvo 740 gl sedan bij een garage in Apeldoorn (Ugchelen om precies te zijn) en momenteel rijdt mijn dochter die net haar rijbewijs heeft daar met veel plezier in rond.De auto is in 2005 ingeruild bij de garage en stond daar twee jaar stil voordat ik hem kocht.
Ik heb nadat ik deze auto kocht veel sleutelwerk verrricht en ben trots op het resultaat.
Ik zou graag iets meer van de voorgeschiedenis van deze auto weten,waarom staat er b.v. maar 45.000 km op de teller en hoeveel heeft de auto in werkelijklheid gelopen.Ik vermoed toch wel zo. n 25.000.
Ik ben een echte volvo freak dus wil ik graag zoveel mogelijk informatie het liefst van de vorige eigenaar maar ook van de de eigenaren daarvoor.
Volgens een rekening die ik in de auto vond komt de vorige eigenaar w.s. uit Hilversum.
Het kenteken is dus yk-69-pj de auto heeft een electrisch schuif/kanteldakje.Geen trekhaak,het ooit gemonteerde alarm is verwijderd,bekleding is blauw.
Ben benieuwd naar de reacties.

Vriendelijke groeten
Peter Mulder