ZT - 90 - NV .......?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Hans L schreef : Gisteren rond één uur reed ik op de A15 vanuit Tiel richting knooppunt Deil. En wat zag ik aan de overkant? De ZT-90-NV! Ik let altijd op bakstenen die ik tegenkom, maar nu kwam ik de mooiste van 2007 tegen! Leuk je "in het wild" te zien Eric, je blijft een mooie kar hebben!
Hoi Hans,
Da's leuk, jammer dat ik je niet gezien heb, althans niet herkend. Ik let ook altijd op ander 700/900's, of eigenlijk let ik er niet speciaal op maar zie ik ze gewoon vanzelf.
Ik was met mijn vrouw lekker twee daagjes weg, schitterend hotel in Baarlo (bij Venlo), een absolute aanrader. <a href=" www.chateauderaay.nl/ " target="_blank" title="Chateau de Raay">Chateau de Raay.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Eric
Eric Bakker schreef : ... in Baarlo (bij Venlo), een absolute aanrader.
Helden ligt dichterbij. Jan Huismans' moeder woont er en zo ongeveer 90% van mijn familie woont ook in Helden.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Eric Bakker schreef :
Hoi Hans,
Da's leuk, jammer dat ik je niet gezien heb, althans niet herkend. Ik let ook altijd op ander 700/900's, of eigenlijk let ik er niet speciaal op maar zie ik ze gewoon vanzelf.
Ik was met mijn vrouw lekker twee daagjes weg, schitterend hotel in Baarlo (bij Venlo), een absolute aanrader. <a href=" www.chateauderaay.nl/ " target="_blank" title="Chateau de Raay">Chateau de Raay.
Ik was ook met de zwarte V70, dus begrijp ik dat je me niet herkend hebt. Ik en m'n vrouw gaan binnenkort ook met z'n tweetjes een weekend. Ik zal het in gedachten houden!
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Hans L schreef :
Ik en m'n vrouw gaan binnenkort ook met z'n tweetjes een weekend. Ik zal het in gedachten houden!
Wij hadden gezocht en gevonden via <a href=" www.hotelspecials.nl/ " target="_blank" title="Hotelspecials">Hotelspecials, met een forse last-minute korting.