ZT - 90 - NV .......?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-12-2007 09:25 #1062979 door V700 register
ZT - 90 - NV .......? is gemaakt door V700 register
Gisteren rond één uur reed ik op de A15 vanuit Tiel richting knooppunt Deil. En wat zag ik aan de overkant? De ZT-90-NV! Ik let altijd op bakstenen die ik tegenkom, maar nu kwam ik de mooiste van 2007 tegen! Leuk je "in het wild" te zien Eric, je blijft een mooie kar hebben!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-12-2007 23:46 #1185573 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic In het wild

Hans L schreef : Gisteren rond één uur reed ik op de A15 vanuit Tiel richting knooppunt Deil. En wat zag ik aan de overkant? De ZT-90-NV! Ik let altijd op bakstenen die ik tegenkom, maar nu kwam ik de mooiste van 2007 tegen! Leuk je "in het wild" te zien Eric, je blijft een mooie kar hebben!

Hoi Hans,

Da's leuk, jammer dat ik je niet gezien heb, althans niet herkend. Ik let ook altijd op ander 700/900's, of eigenlijk let ik er niet speciaal op maar zie ik ze gewoon vanzelf.

Ik was met mijn vrouw lekker twee daagjes weg, schitterend hotel in Baarlo (bij Venlo), een absolute aanrader. <a href=" www.chateauderaay.nl/ " target="_blank" title="Chateau de Raay">Chateau de Raay.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-12-2007 23:57 #1185574 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Helden

Hallo Eric

Eric Bakker schreef : ... in Baarlo (bij Venlo), een absolute aanrader.

Helden ligt dichterbij.  Jan Huismans' moeder woont er en zo ongeveer 90% van mijn familie woont ook in Helden.

Groetjes

Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-12-2007 00:20 #1185580 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic V70

Eric Bakker schreef :
Hoi Hans,

Da's leuk, jammer dat ik je niet gezien heb, althans niet herkend. Ik let ook altijd op ander 700/900's, of eigenlijk let ik er niet speciaal op maar zie ik ze gewoon vanzelf.

Ik was met mijn vrouw lekker twee daagjes weg, schitterend hotel in Baarlo (bij Venlo), een absolute aanrader. <a href=" www.chateauderaay.nl/ " target="_blank" title="Chateau de Raay">Chateau de Raay.

Ik was ook met de zwarte V70, dus begrijp ik dat je me niet herkend hebt. Ik en m'n vrouw gaan binnenkort ook met z'n tweetjes een weekend. Ik zal het in gedachten houden!

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-12-2007 10:40 #1185582 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Last-minute

Hans L schreef :
Ik en m'n vrouw gaan binnenkort ook met z'n tweetjes een weekend. Ik zal het in gedachten houden!

Wij hadden gezocht en gevonden via <a href=" www.hotelspecials.nl/ " target="_blank" title="Hotelspecials">Hotelspecials, met een forse last-minute korting.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC