Goodyear Ultra grip 7 winterband - iemand ervaring?
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-12-2007 14:42 #1062904
door Hedwig Lambrechts
Graag wil ik een setje winterbanden monteren onder m'n 780 mj 1991 met de B230FT+ motor.
Nu is mijn keuze gevallen op de <a href=" eu.goodyear.com/be_nl/tires/repository/UltraGrip7/index.jsp " target="_blank">Goodyear Ultra grip 7 winterbanden en nu vroeg ik me af of er iemand van ons ervaring heeft met deze band.
De gekozen maat is de 205/60R15 H91.
Hoor het graag.
Hedwig

Goodyear Ultra grip 7 winterband - iemand ervaring? is gemaakt door Hedwig Lambrechts
Graag wil ik een setje winterbanden monteren onder m'n 780 mj 1991 met de B230FT+ motor.
Nu is mijn keuze gevallen op de <a href=" eu.goodyear.com/be_nl/tires/repository/UltraGrip7/index.jsp " target="_blank">Goodyear Ultra grip 7 winterbanden en nu vroeg ik me af of er iemand van ons ervaring heeft met deze band.
De gekozen maat is de 205/60R15 H91.
Hoor het graag.
Hedwig

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-12-2007 15:12 #1185112
door V700 register
Hallo Hedwig,
Perfecte band, stil, uitstekende grip op natte wegen en sneeuw. Ijs heb ik nog geen ervaring mee. Is door div. instanties als zeer goed beoordeeld.

Gr. Cees
Beantwoord door V700 register in topic ervaring
Hallo Hedwig,
Perfecte band, stil, uitstekende grip op natte wegen en sneeuw. Ijs heb ik nog geen ervaring mee. Is door div. instanties als zeer goed beoordeeld.

Gr. Cees
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-12-2007 15:21 #1185113
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic winterbanden test
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-12-2007 18:37 #1185134
door V700 register
Ik heb sinds vorig jaar op mijn beide auto's 2 verschllende sets zitten;
Dunlop Wintersport 3D 195-65-15 H, en in diezelfde maat op de andere de Goodyear Ultra Grip Performance.
De Dunlop is stiller en heeft meer grip, bij regen vorst.

Eric

Beantwoord door V700 register in topic Ik heb sinds vorig jaar op
Ik heb sinds vorig jaar op mijn beide auto's 2 verschllende sets zitten;
Dunlop Wintersport 3D 195-65-15 H, en in diezelfde maat op de andere de Goodyear Ultra Grip Performance.
De Dunlop is stiller en heeft meer grip, bij regen vorst.

Eric

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-12-2007 20:52 #1185152
door V700 register
Ik heb er sinds een maand Gislaved banden onder laten zetten. Bevallen tot noch toe beter dan de zomerbanden. Ik dacht zo, Zweedse banden onder een Zweedse auto moet de meest logische keuze zijn.
Zien er ook nog stoer uit vind ik zelf.
Maurits

Beantwoord door V700 register in topic Gislaved
Ik heb er sinds een maand Gislaved banden onder laten zetten. Bevallen tot noch toe beter dan de zomerbanden. Ik dacht zo, Zweedse banden onder een Zweedse auto moet de meest logische keuze zijn.
Zien er ook nog stoer uit vind ik zelf.
Maurits

- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2007 01:09 #1185307
door André Struis
Ik rij met m'n Seat het hele jaar door op winterbanden.
Ik heb alle Good Year's vanaf de Ultragrip 3 t/m 7 gehad.
De Ultragrip 7's zijn nu voor (aandrijf) bijna op.
Perfecte band
Beantwoord door André Struis in topic Winterbanden
Ik rij met m'n Seat het hele jaar door op winterbanden.
Ik heb alle Good Year's vanaf de Ultragrip 3 t/m 7 gehad.
De Ultragrip 7's zijn nu voor (aandrijf) bijna op.
Perfecte band
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-12-2007 10:56 #1186814
door Hedwig Lambrechts
Bedankt voor de reacties.
Ondertussen liggen de winterbanden erop maar het is dan de <u><a href=" eu.goodyear.com/be_nl/tires/repository/ug7plus/index.jsp " target="_blank">Goodyear Ultra grip 7 + geworden.
Ik moet zeggen ze rijden heerlijk, ook op het laagje sneeuw van de laatste dagen.
Groeten.
Hedwig
Sorry voor de late reactie maar het is erg druk geweest de laatste weken en ik krijg het forum niet bijgelezen, tsjonge wat een hoop postings op een paar weken!
Beantwoord door Hedwig Lambrechts in topic Mooi zo....
Bedankt voor de reacties.
Ondertussen liggen de winterbanden erop maar het is dan de <u><a href=" eu.goodyear.com/be_nl/tires/repository/ug7plus/index.jsp " target="_blank">Goodyear Ultra grip 7 + geworden.
Ik moet zeggen ze rijden heerlijk, ook op het laagje sneeuw van de laatste dagen.
Groeten.
Hedwig
Sorry voor de late reactie maar het is erg druk geweest de laatste weken en ik krijg het forum niet bijgelezen, tsjonge wat een hoop postings op een paar weken!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-12-2007 21:24 #1186871
door V700 register
Hedwig,
Ik zat het onderwerp te lezen, en wilde je al mailen dat je de mijne wel een weekje mocht gebruiken bij wijzen van test. Alleen lees ik dat je al tot aanschaf over bent gegaan.
Goede keuze.
In de afgelopen jaren baalde ik een beetje dat mijn winterbanden er voor spek en bonen om lagen. Tot afgelopen donderdagochtend. Omstreeks 8 uur 's ochtends reed ik op de A4 in de nabijheid van het brugrestaurant in de richting van Amsterdam. Vijftig meter voor me gingen er een paar auto's in de slip. De combinatie van genoeg ruimte (geluk), goede rijtraining (met dank aan de baas en de school in Lelystad), en de Ultra Grip 7's heb ik mijn auto nog. Lang leve mijn winterbanden!!!
Nu heb ik tenminste nog steeds reden om de equalizer te komen halen.

Beantwoord door V700 register in topic Ultra Grip 7 = goede keuze
Hedwig,
Ik zat het onderwerp te lezen, en wilde je al mailen dat je de mijne wel een weekje mocht gebruiken bij wijzen van test. Alleen lees ik dat je al tot aanschaf over bent gegaan.
Goede keuze.
In de afgelopen jaren baalde ik een beetje dat mijn winterbanden er voor spek en bonen om lagen. Tot afgelopen donderdagochtend. Omstreeks 8 uur 's ochtends reed ik op de A4 in de nabijheid van het brugrestaurant in de richting van Amsterdam. Vijftig meter voor me gingen er een paar auto's in de slip. De combinatie van genoeg ruimte (geluk), goede rijtraining (met dank aan de baas en de school in Lelystad), en de Ultra Grip 7's heb ik mijn auto nog. Lang leve mijn winterbanden!!!
Nu heb ik tenminste nog steeds reden om de equalizer te komen halen.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-12-2007 23:17 #1186888
door V700 register
Rijd zelf op flamingo winterbanden , voldoen goed op 15 inch stalen velgen
in de zomer dunlops erg slijtvast en fijn weggedrag met 16 inch.
Beantwoord door V700 register in topic Rijd zelf op flamingo
Rijd zelf op flamingo winterbanden , voldoen goed op 15 inch stalen velgen
in de zomer dunlops erg slijtvast en fijn weggedrag met 16 inch.
Moderators: Jerry Stam