2 x 960 voor pa en ma!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-11-2007 08:39 #1062848
door Jeroen van Bodegom
Ik heb ze eindelijk zover!
Mijn vader gaat begin volgend jaar het bedrijf van zijn baas overnemen. De leaseauto die hij nu alleen zakelijk rijdt zou dan ook privé gebruikt gaan worden... Bijtelling betalen dus. Toen ik dat hoorde heb ik hem meteen de folder van de 1993 960 gestuurd die hier in het ledenmenu staat. Toen mijn vader de plaatjes van het statige voorkomen, het luxueuze leder, de automatische transmissie en de grote motor zag was hij eigenlijk meteen verkocht, net als mijn moeder! Dus:
- Moderne Leaseauto er uit en (pré 1993) 960 er in!
- Privé Passat (mj 2000) er uit en 960 er in!
Als alles goed gaat staan er daar dus straks ineens TWEE 960's voor de deur waarvan in ieder geval 1 estate voor het vervoer van de zeilspullen.
Ze gaan er niet eens op achteruit, de meeste 960's zijn net zo luxueus of luxueuzer als hun huidige auto's. Een 960 is ook nog eens sneller.
Dan heb ik dus mooi 2 auto's waarmee ik comfortabel de sleuteldagen en evenementen door heel het land kan afreizen als mijn eigen auto's verkocht zijn!
2 x 960 voor pa en ma! is gemaakt door Jeroen van Bodegom
Ik heb ze eindelijk zover!
Mijn vader gaat begin volgend jaar het bedrijf van zijn baas overnemen. De leaseauto die hij nu alleen zakelijk rijdt zou dan ook privé gebruikt gaan worden... Bijtelling betalen dus. Toen ik dat hoorde heb ik hem meteen de folder van de 1993 960 gestuurd die hier in het ledenmenu staat. Toen mijn vader de plaatjes van het statige voorkomen, het luxueuze leder, de automatische transmissie en de grote motor zag was hij eigenlijk meteen verkocht, net als mijn moeder! Dus:
- Moderne Leaseauto er uit en (pré 1993) 960 er in!
- Privé Passat (mj 2000) er uit en 960 er in!
Als alles goed gaat staan er daar dus straks ineens TWEE 960's voor de deur waarvan in ieder geval 1 estate voor het vervoer van de zeilspullen.
Ze gaan er niet eens op achteruit, de meeste 960's zijn net zo luxueus of luxueuzer als hun huidige auto's. Een 960 is ook nog eens sneller.
Dan heb ik dus mooi 2 auto's waarmee ik comfortabel de sleuteldagen en evenementen door heel het land kan afreizen als mijn eigen auto's verkocht zijn!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-11-2007 10:18 #1184657
door Willem van Strik (GAST)
Een oplossing komt er wel. Meld dan wel even de auto's in kwestie aan bij de ledenadministratie (heb ik ook gedaan met de 960 van moeders).
En aan je ouders: succes met de zoektocht naar twee goede exemplaren!
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Zie
Een oplossing komt er wel. Meld dan wel even de auto's in kwestie aan bij de ledenadministratie (heb ik ook gedaan met de 960 van moeders).
En aan je ouders: succes met de zoektocht naar twee goede exemplaren!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-11-2007 11:07 #1184662
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic wagenparkbeheerder
Uiteraard meld ik die auto's aan als het zover is. Ik zal eens kijken of ik de andere directieleden ook in een 960 kan laten rijden...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-11-2007 22:26 #1184713
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic inderdaad erg leuk maar
inderdaad erg leuk maar inderdaad ook: succes met zoeken. Echt mooie exemplaren met redelijk acceptabele km-standen zijn steeds moeilijker te vinden. Een mooie complete V90 is dan wel weer helemaal OK!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-11-2007 12:52 #1184775
door Jeroen van Bodegom
Er is geen haast bij, hun huidige auto's zijn voorlopig nog niet weg...
Tijd genoeg om de hooiberg goed uit te pluizen, op zoek naar die 2 spelden...
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic haast
Er is geen haast bij, hun huidige auto's zijn voorlopig nog niet weg...
Tijd genoeg om de hooiberg goed uit te pluizen, op zoek naar die 2 spelden...
Moderators: Jerry Stam