Nieuwe weblink.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-11-2007 19:52 #1062835 door V700 register
Nieuwe weblink. is gemaakt door V700 register

Ik heb zojuist een nieuwe weblink toegevoegd, alwaar je recensies kunt lezen over garagebedrijven en autodealers of vakgarages.

De site kun je zonder inschrijving lezen, maar om een reactie te plaatsen moet je je eerst registreren.

Omdat discussies (die af en toe hoog kunnen oplopen) op deze site binnen de perken te houden, lijkt het me raadzaam www.garagetest.nl te gebruiken voor deze recensies.

Uiteraard kun je op 'onze site' nog steeds je bevindingen plaatsen.

Dit naar aanleiding van een posting op het SAAB-forum, waar iemand die zich nogal fel uitliet over een bepaalde garage, een rechtzaak aan zijn broek dreigde te krijgen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-11-2007 21:30 #1184613 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic SAAB-forum

Een posting op wat voor forum dan ook, is altijd voor rekening van de schrijver! Dat geldt voor alle media die reacties plaatsen.

Overigens vind ik een site als de garagetest helemaal niet zo goed: eens te meer blijkt dat een negatieve reactie geen maatstaaf is voor de algehele organisatie van het bedrijf waarover wordt geschreven. En wie de reactie's goed leest, kan bijna niet anders concluderen dat de meeste recenties negatief zijn.

Daar bedoel ik mee dat het makkelijker is iets negatiefs te schrijven dan iets positeifs. En tevens vind ik het belangrijk om je ervaringen met de betreffende garage terplaatste op te lossen. Want anders ... zie het SAAB-forum.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-11-2007 21:43 #1184617 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt.

Ondanks dat er in de site voorwaarden staat, dat "Alle informatie en berichten die door de leden van de Volvo 700
Vereniging en derden worden geplaatst, worden eigendom van de Volvo 700
Vereniging.
" denk ik wel dat de poster inderdaad verantwoordelijk is voor zijn eigen tekst.

Lastig is, dat als je een site op zijn beloop laat, je niet zonder de regel kán dat de posters verantwoordelijk zijn voor hun eigen tekst.

Jammer is dan, dat hier geldt "De Volvo 700 Vereniging en haar bestuur in het algemeen en de webmaster
en discussie moderator(en) in het bijzonder hebben het recht om zonder
opgaaf van redenen berichten in het forum te weigeren en/of te
verwijderen.
" en dat de site naar mijn idee verantwoordelijk gehouden kán worden voor inhoud die is blijven staan, ondanks dat dit niet door de beugel kan. Dat dat niet zo is of niet zo bedoeld is, is míj wel duidelijk, maar er is iets ruimte voor discussie.

Voor zover ik me kan herinneren is dat drie keer gebeurd, waarvan twee keer met een posting over een specifieke garage. 

Tuurlijk zijn de reacties vaak negatief, want als je als stuk vuil behandeld worrdt, wil je je verhaal kwijt en dat doe je dan dus hier, of op die weblink.
Ik heb best veel positieve ervaringen met verschillende autobedrijven in de buurt, maar je denk toch niet dat ik tijd ga vrijmaken (als daar een aanleiding toe is) om dat als lap tekst te plaatsen op die weblink?
Tuurlijk zou het wel goed zijn, heel goed zelfs, om een betrouwbaar beeld te scheppen.

En dan ook nog, waar de 1 als hond wordt behandeld, wordt de ander als vorst onthaald en blijven alle reacties uiteraard ook nog eens subjectief.

Nou ja, het leek mij een handige site, maar misschien vergis ik me.

De discussie op het SAAB-forum is verwijderd, alleen de naasleep staat er og.
Ik heb het item wel gelezen, de orginele posting, en dat was inderdaad niet bepaald lovend.

ohja, hap! 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC