ruitenlossnijdraadje, wat kost zoiets?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Volvisti
Heeft iemand een (realistisch) idee wat zo'n draadje met twee handvatten kost, waarmee geplakte ruiten losgesneden worden?
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hej hej Mathy,
neem een oude gaskabel, aan beide uiteinde een klosje hout bevestigen, raamkit verwarmen met een fónh en de draad heel rustig langs de rand rond trekken(Verstandig om dit met 2 personen te doen) Geen geweld gebruiken.
Hej då Toon
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan kun je ook een achterremkabel gebruiken van de fiets. 2 euro bij de fietsenwinkel
groeten Ad
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kompagne schreef :
Dan kun je ook een achterremkabel gebruiken van de fiets. 2 euro bij de fietsenwinkel
groeten Ad
Hej hej Ad,
dan kost het toch geld, ik neem aan de de gaskabel van jullie sloper niet is verbrand en dus tegebruiken
Hej då Toon
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb ooit van een sloper de achterste ruit en de zijruiten met een soldeelbout er uit gehaald( stond in m,n volvo boek) ,misschien( ik heb het niet geprobeerd de voorruit was al stuk) kun je dit ook met de voorruit doen????

- V700 register
- Nieuw lid
-
Hej hej,
kan inderdaad ook met een soldeerbout en is voor Mathy miscchien nog wel makkellijker(ik neem aan dat hij geen fóhn voor handen heeft met zijn kapsel)
Hej då Toon
- V700 register
- Nieuw lid
-
Toon schreef : .....ik neem aan de de gaskabel van jullie sloper niet is verbrand en dus te gebruiken
Het inlaatspruitstuk, de koppelingscilinder, het remdrukcilinder en de gasrol, inclusief ophanging: Compleet weggefikt.
De aluminiumdelen kunnen niet zo goed tegen warmte lijkt wel...
Dynamo zit er nog in, maar laat maar zitten, die is echt stuk, de aircopomp zit er ook nog in, maar die is door de fik bedradingsloos geworden en voor de rest is alle bedrading onder de kap weggesmolten. Zelfs de achterkant (en naar nu blijkt het interieur) van de tellerbak is gesmolten....
Het moet toch een beste fik geweest zijn.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-