sleuteldag

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-11-2007 12:00 #1062772 door V700 register
sleuteldag is gemaakt door V700 register

Hee hallo,

Kan iemand me vertellen wanneer de eerst volgende sleuteldag is en waar? Ik heb een mail gestuurd een week voor de sleuteldag bij Carlo naar <a href="mailto:info@volvo700vereniging.nl">info@volvo700vereniging.nl maar heb daar nooit een antwoord op gehad. (?) Dus nu maar op deze manier. Mijn distributie-spul moet vervangen worden over n paar 1000 km. Is nog even tijd voor dus, maar wil geen laatste moment werk.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-11-2007 14:35 #1184078 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Geen bevestiging

Andere regiocoordinator, andere zeden...

Volgens mij is er voor de dag bij Carlo geen bevestiging gestuurd, er was ook geen harde brugplanning, zoals dat bij Nordicar en van Hemert wel was. Je had dus wel kunnen komen sleutelen zonder bevestiging, maar dat is achteraf praten.

Volgende sleuteldag kon weleens volgend jaar zijn: zie de agenda op deze site. Alternatief kan je eens kijken of een van de leden die dit klusje kan doen in jouw buurt woont, en dan maak je er een prive-sleuteldagje van.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-11-2007 18:16 #1184089 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 2 datums

Ergens in januari kun je terecht bij Jan Rooijens in Zaltbommel.

Of in februari in Emmeloord bij Schaap.

En de aanmelding hoort eigenlijk naar de secretaris te gaan en niet naar info @ volvo... en de secretaris stuurt de aanmeldingen door naar de regio-coordinator die er een draaiboek van maakt.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC