officiele lijst Webasto 8 december Gesloten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dames en heren,
Tot nu toe hebben een aantal mensen zich aangemeld om naar de themadag bij Webasto in Kampen te komen. Als uw interesse gewekt is, meldt u dan aan en kom ook langs. Een draadje daarover is <a href="/node/13724">hier</a> gestart door Pieter van Laarhoven.
De officiele lijst :
1 Hanneke Dinnissen
2 Jan Snijder
3 Co van der Vliet
4 Siebren Dijkstra
5 Marco Duitsch
6 Rob Barten
7 Peter van der Wal
8 Maarten de Rijke
9 Jeroen Post
10 Gerard van der Bend
11 Jeroen Haring
12 Henk Holwerda
De inschrijving is gesloten. U krijgt allen een mail met nadere informatie.

Graag tot ziens.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Mark
Ik zou best willen komen, maar daags ervoor is m'n schoonzusje jarig. Wanneer dat precies gevierd wordt staat nog niet vast. En m'n nichtje van vijf ligt sinds vanmiddag in het ziekenhuis, dus m'n schoonzusje heeft andere zorgen momenteel dan het plannen van haar verjaardag.
Groetjes
Mathy
PS er staat nog niet vast wat ze heeft. Maar voorlopig houden ze haar een paar daagjes in het ziekenhuis. Ze werd op school ineens ziek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Covik schreef : Zet mij er ook maar bij. Ik wil iets gaan doen wat voor sommigen onder ons als vloeken in de kerk zal worden beschouwd. Ik wil namelijk het schuifdak van mijn 780 ombouwen naar een schuif/kanteldak. Daartoe heb ik een schuif/kanteldak van een 960 in gedachten. De maten zijn gelijk, dus zagen hoeft in ieder geval niet. Voor mij is het een experiment wat ik alleen zal doen als het zonder problemen weer is terug te bouwen naar origineel en er niet hoeft te worden gelast.
Hoezo vloeken in de kerk, ik heb me altijd al verbaasd dat het alleen maar schuift en niet kantelt terrwijl de 740 en 760 daken wel konden kantelen en schuiven.

Maar let wel, het is een themadag met demonstraties, er is geen tijd/ruimte om zelf te sleutelen, je kan wel info krijgen, vragen stellen etc etc
- V700 register
- Nieuw lid
-
En dan is het 8 december.
Wie o Wie gaat zich nog opgeven en langskomen?
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hej hej Mark
Ik heb mijn formulier vrijdag ingediend
Ik kom dus ook!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het blijft lastig Jan.
Een S, een C of toch een K aan het eind.
U groetend
- V700 register
- Nieuw lid
-
is er nog een plaatsje vrij op de informatie mbt hemels, open daken (ook een soort hemel, gaat nooit hangen) en standkachels ?
dan stuur ik nog even een aanmeldingsformulier in.
hoe zit het met de kosten en lunch ? zelf ff broodje meenemen ? handig om van tevoren te weten ivm mogelijke bijgeluiden.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Volvisti
Ik hoor ineens alleen nog maar "hemel" en geen "standverwarming" meer.
Als het niet alleen over de hemels gaat (of er hooguit even iets gezegd wordt over standkachels) dan wil ik ook wel komen. Waarschijnlijk is er die dag nog een plekje vrij in m'n agenda.
BTW weet iemand wat zo'n standkachel voor een 940 kost? Of beter gezegd, wat ik ervoor kwijt zou zijn?
Groetjes
Mathy