Volvo X-perience dag bij Nordicar

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2008 18:48 #1193925 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi Eric, ik zal er
Hoi Eric, ik zal er uiteraard ook bij zijn, kan altijd goed overweg met de mensen die werken bij Nordicar en is altijd erg gezzelie.
Aanstaande donderdag of vrijdag word mijn auto weer even onderhanden genomen bij Nordicar, dynamo moet worden vervangen, want spanning op de polen met draaiende motor is 12,5 volt, dus iets aan de lage kant.
En die verdomde olie lekkage ,nieuwe O ringen voor de oliekoeler, en pakking van dekseltje boven de oliekoeler en hopen dat het dan over is.
Trouwens, als er genoeg animo is voor de X-perience van uit de vereniging, is het dan een iedee om even met Jeroen van Nordicar contact op te nemen of er eventueel nog wat plek is om de auto's mooi naast elkaar te parkeren...?
Gr Bart.   

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2008 19:15 #1193929 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic V700 spot

snoek38 schreef : Trouwens, als er genoeg animo is voor de X-perience van uit de vereniging, is het dan een iedee om even met Jeroen van Nordicar contact op te nemen of er eventueel nog wat plek is om de auto's mooi naast elkaar te parkeren...?

Morgen kom ik er toch, dan zal ik even horen wat Ingmar er van denkt. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2008 19:22 #1193930 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja dat is meschien wel een
Ja dat is meschien wel een goed iedee, ik geloof alleen dat Jeroen de coordinatie heeft over de X-perience.
Gr Bart.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2008 20:03 #1193938 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jammer...
...dat het op zaterdag is, en ik de zaterdag er voor ook al vrij heb gevraagd. Anders was ik wel even langsgekomen.

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-03-2008 09:58 #1194019 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Kom d'r maar in, Mark

snoek38 schreef : Ja dat is meschien wel een goed iedee, ik geloof alleen dat Jeroen de coordinatie heeft over de X-perience.

Je hebt gelijk, het is inderdaad Jeroen die de Volvo X-perience regelt en ik heb even gesproken met hem vanmorgen.

mark I schreef : Zullen ze leuk vinden bij Nordicar als ons zooitje ongeregeld weer langs komt.Moeten we iets gaan organiseren als vereniging, dan wil ik als Regio-Coordinator daar graag aan meehelpen.

En jij hebt ook gelijk, ze vinden het inderdaad leuk.
Ze willen wel een plaats voor ons reserveren, maar willen dan weten met met hoeveel we komen. En of we materiaal hebben om ons kenbaar te maken (borden/vlaggen). Op hun eigen terein willen ze de hoeveelheid autobewegingen beperken, dus waarschijnlijk kunnen we aan de rand of op de weg, afhankelijk van onze opkomst.
Ik heb gezegd dat we zullen inventariseren hoeveel er denken te komen, en wat we verder kunnen meebrengen (VKB-materiaal?), en dat onze Regio-Coordinator, de heer Suidgeest, dit verder regelt en hierover contact met hen zal opnemen. Dus exit Eric, entree Mark...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-03-2008 19:51 #1194498 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik ben er ...
Welnu,
De handschoen zal ik opnemen maar zelf ben ik er niet bij op 12 april. Mijn agenda is inmiddels gevuld want na mijn reactie tot organisatie van 11 november, is er weinig gecommuniceerd over de X-perienceday.
Wie wil komen, zou mij een mail kunnen sturen via de site, of direct via E-mail, en dan kan ik inventariseren wie er geinteresseerd is om te komen.
Ik ga een nieuwe topic starten. 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC