Sloper aangeboden: 940 Estate 2.3 benzine: 500 euro.

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-11-2007 21:53 #1062568 door Eric Bakker (GAST)
Sloper aangeboden: 940 Estate 2.3 benzine: 500 euro. is gemaakt door Eric Bakker (GAST)

In het geval iemand zin heeft in een sloop-groupbuy, er staat er weer 1 te koop.

Ditmaal in Margraten (Limburg, toch?)

Was eerste 750 meeneemprijs, nu staat ie voor 500 euri.

Motorschade tgv brand. Rest van de auto, inclusief de velgen, zien er op deze afstand schappelijk uit.

<a href=" www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlis...&p_type_lijst=RL " target="_blank">Doe er uw voordeel mee.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-11-2007 23:46 #1182917 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hmmmm, turboblok en

hmmmm, turboblok en M90-bak = yummy! cruisecontrol en electrische spiegels en electr ramen achter = smikkel!

Enkele airbag EN 2x zijairbag? kan dat? Zou ik die dan ook hebben in mijn '97-er?

&#160;

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-11-2007 23:51 #1182918 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Cruise Control?
Gezien de motorbrand zou ik me van de voornamelijk plastic CC-pomp niet teveel meer voorstellen........

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-11-2007 23:53 #1182919 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Me want.

Hallo Bas

Margraten is inderdaad Limburg. Hier onder in het zuidelijkste zuiden, zeg maar tussen Heerlen en Maastricht.

Heb je misschien meer info? Zoals bouwjaar?

Als er elektrisch bediende ramen in zitten met verlichte knopjes, meld ik me bij deze alvast aan. Als ie een 10-polige stekker op z'n onverbouwde kabelboom heeft, waar de trekhaakelektriek op dient aangesloten te worden, ook dan ga ik even boven aan het lijstje staan. Luidsprekerroosters voor de voordeuren in goede staat en in zwart? Hebben! En zou er prima velour in zitten in zwart (zal wel niet) of grijs, dan ... U weet wel wat ik wil zeggen. Hmm, paravan in antraciet? Verder ben ik ook nog wel te vinden voor wat glas aan de linker kant, het radiovak, eventueel de knopjes van de deltamill, kapjes voor de gordels, de voorknippers als de behuizing goed is, motorkap indien 214-21 en perfecte staat. En als de bumpers in goede staat zijn en passen ...

(Grmmbll, ik zou morgen vrij hebben, maar een collega werd ziek. Zucht!)

Groetjes

Mathy

[Edit: stond die link er net ook al? Hmm, motorkap gaat dus niet door. ]

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-11-2007 00:00 #1182921 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic brandje

Baseman schreef : Gezien de motorbrand zou ik me van de voornamelijk plastic CC-pomp niet teveel meer voorstellen........

Tsja, je kunt het niet allemaal perfect hebben natuurlijk. 

zo'n CC-pomp, dat zal de duurte toch niet zijn? de controlunit en de bediening aan de stuurkolom, da's duur. De rol zal het misschien overleeft hebben. (is vast geen groot brandje geweest zo te zien) en de CC kabel is goedkoop vervangbaar.)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-11-2007 08:29 #1182931 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mathy jan uit nagele heeft
mathy jan uit nagele heeft een antraciete voor de sloop motorkap en parafaan zijn erg mooi.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-11-2007 11:06 #1182943 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic middelste ventilatierooster zwart
zoals elders gepost ben ik op zoek naar een nieuw, onbeschadigd ventilatierooster in de middenconsole, op de bovenste, zwarte helft van het dashboard. verder nog het roostertje om de ventilatieschakelaars/contactslot en het knoppenpaneeltje voor de lichtschakelaar, links van de stuurkolom, beide mits onbeschadigd

maar goed, alleen voor deze onderdeeltjes zal de keus kopen/niet kopen niet gemaakt worden, het kan wel bijdragen de prijs rond te krijgen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-11-2007 13:05 #1182950 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic achterlichten

Aangezien die van mij wat gaatjes vertonen!!!!

&#160;

ben ik wel geinteresseerd in de achterlichten

&#160;

remco

&#160;

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-11-2007 13:42 #1182951 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic sloop

Heren,

Ik heb een grijs interieur, waar een klein onderdeeltje van de deur afgebroeken is. Het stuk je plastic waar ook de deurkruk inzit. Elektriche ramen achter, dat is weer interssant. En geloof het of niet ik rij nog op stalen velgen. . Maar goed, die rollen ook. Als het mijn kleur bauw is, dan wil ik ook nog wel de voordeuren eraf peuteren. Nog iets.. de antennering. start wat makkelijker.

Nu ik iets beter kijk, zie ik voor de liefhebber ook een radio zitten, een bagagerolhoes en roofrails. Het stukje plastic dat ik zoek is nog heel.

Hoe doen we dit verder? en wie heeft er een plek om b.v. twee dagen te sleutelen? Misschien kan hij twee weken in de schuur bij mijn schoonvader in Dronten? Ik wacht even af of er nog meer deelnemers zijn zodat ik niet al tegekke kosten heb voor dat stukje plastic...

Ik heb wel een trekhaak om eventueel te slepen o.i.d. Stuur mijn anders een PB me wat je wil en er voor over hebt (ga ik dit nu organiseren??).

groeten Ad

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-11-2007 14:48 #1182955 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Interieur ?
Zit wel een leuk interieur in, als het nog heel is ....... juist ikke graag (oh ja alleen als er in een hoge achterbank inzit)

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC