Officieuze deelnemerslijst sleuteldag Schmidt-Gemert
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-11-2007 07:36 #1182567
door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Of het nu wel zal lukken ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-11-2007 09:39 #1182726
door V700 register
Ja ik kom, zeker nu ik van Hemert gemist heb. Op het sleutelwerk kom ik nog terug.

Groet,
Hans van Oostveen, lidnr 54
Beantwoord door V700 register in topic Sleuteldag bij Carlo......
Ja ik kom, zeker nu ik van Hemert gemist heb. Op het sleutelwerk kom ik nog terug.

Groet,
Hans van Oostveen, lidnr 54
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-11-2007 22:20 #1182799
door V700 register
voor de sleuteldag. Ga zelf wat aan de slag, buiten of zo om distributieriem te vervangen van de B6304, kletsen, helpen, en hoop wat tijd te kunnen vinden om olielekkage van het blok te kunnen traceren.
Robert
Beantwoord door V700 register in topic Meld mij ook aan
voor de sleuteldag. Ga zelf wat aan de slag, buiten of zo om distributieriem te vervangen van de B6304, kletsen, helpen, en hoop wat tijd te kunnen vinden om olielekkage van het blok te kunnen traceren.
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2007 12:52 #1182830
door V700 register
Arbeiten,
Gaat niet lukken, ik zit die dag offshore op het grote water. Mijn zuurverdiende boterham zuur te verdienen, dus tot op een andere dag.
Groeten,Co.
Beantwoord door V700 register in topic Arbeiten,
Gaat niet
Arbeiten,
Gaat niet lukken, ik zit die dag offshore op het grote water. Mijn zuurverdiende boterham zuur te verdienen, dus tot op een andere dag.
Groeten,Co.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-11-2007 00:19 #1183538
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Snert
Laat het zaterdag maar koud en guur zijn. Voor alle aanwezigen heb ik zaterdag een kop eigen gemaakte snert.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-11-2007 12:28 #1183553
door Willem Veneboer
Het is ze thuis weer gelukt. Dit keer geen schoonouweluiperikelen, maar een jongedamesvoetbalelftalbegeleiding. En aangezien dat tegenwoordig de hele dag moet duren, zal Gemert er weer niet inzitten
Iedereen veel sleutelgenot, koffie en snert gewenst en maak wat leuke foto's dan ben ik er voor het gevoel een beetje bij geweest.
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Geen koffie en ook geen snert
Het is ze thuis weer gelukt. Dit keer geen schoonouweluiperikelen, maar een jongedamesvoetbalelftalbegeleiding. En aangezien dat tegenwoordig de hele dag moet duren, zal Gemert er weer niet inzitten
Iedereen veel sleutelgenot, koffie en snert gewenst en maak wat leuke foto's dan ben ik er voor het gevoel een beetje bij geweest.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-11-2007 15:59 #1183562
door V700 register
Morgen kom ik ook langs om mijn tijdelijke 240 GLT op te halen. Vandaag nog met Carlo gesproken en mijn V90 staat er nog en die kunnen jullie morgen dus nog bewonderen.
Ik wil graag snert van je Gerard.
tot morgen
Beantwoord door V700 register in topic 240 GLT ophalen
Morgen kom ik ook langs om mijn tijdelijke 240 GLT op te halen. Vandaag nog met Carlo gesproken en mijn V90 staat er nog en die kunnen jullie morgen dus nog bewonderen.
Ik wil graag snert van je Gerard.
tot morgen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-11-2007 16:58 #1183569
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Laat aangemeld en geen bericht
Ik heb me laat, afgelopen week pas, aangemeld en nog niks terug gehoord. Weet iemand tot wie ik me kan melden, of zal ik maar op de bonnefooi langskomen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-11-2007 18:11 #1183571
door V700 register
Tuurlijk, altijd doen, als je zelf niets te sleutelen hebt.
Koffie en snert staan er niet voor niets.
Ik had me ook opgegeven, maar omdat ik prioriteiten moet stellen en de demontage van die 945 van MP voor gaat, laat ik de sleuteldag in Gemert passeren.
Er blijft dus in ieder geval één kop koffie over, namelijk die van mij, dat je hem laat smaken!
Klaas, ik heb nog wel een vraagje of ik effe een snowcapje kan droppen bij je vanavond, omdat Hans die graag ergens twee straten verderop (want geen handel/uitwisseling bij Carlo zelf!!) van je wil ontvangen.
Beantwoord door V700 register in topic Tuurlijk.
daalderop schreef : zal ik maar op de bonnefooi langskomen?
Tuurlijk, altijd doen, als je zelf niets te sleutelen hebt.
Koffie en snert staan er niet voor niets.
Ik had me ook opgegeven, maar omdat ik prioriteiten moet stellen en de demontage van die 945 van MP voor gaat, laat ik de sleuteldag in Gemert passeren.
Er blijft dus in ieder geval één kop koffie over, namelijk die van mij, dat je hem laat smaken!
Klaas, ik heb nog wel een vraagje of ik effe een snowcapje kan droppen bij je vanavond, omdat Hans die graag ergens twee straten verderop (want geen handel/uitwisseling bij Carlo zelf!!) van je wil ontvangen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-11-2007 18:13 #1183572
door V700 register
Wij ( Andor en Anjo ) zullen er morgen ook zijn bij de sleuteldag.
We komen gezellig even kijken, en we hebben voor iedereen een leuke attentie bij ons
Rond een uur of 11 zijn we er denk ik wel.
Voor degene die dan al weg zijn, die hebben pech, want weg is pech

gr. Andor Smits

Beantwoord door V700 register in topic Wij ( Andor en Anjo )
Wij ( Andor en Anjo ) zullen er morgen ook zijn bij de sleuteldag.
We komen gezellig even kijken, en we hebben voor iedereen een leuke attentie bij ons
Rond een uur of 11 zijn we er denk ik wel.
Voor degene die dan al weg zijn, die hebben pech, want weg is pech

gr. Andor Smits

Moderators: Jerry Stam