kennismaken

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2007 21:16 #1062377 door V700 register
kennismaken is gemaakt door V700 register

goedenavond ik ben huub buskermolen woonachtig in enkhuizen in het bezit van een mooie blauwe volvo 940 gl uit 1992. Ik moet zeggen dat ik deze vereneging een uit komst vind,altijd wel een leuke discussie of onderwerp om te lezen zo dat ik over mijn baksteen op wielen weer wat te weten kom.Als ik iets niet weet het hier kan vragen want er is hier kennis genoeg om onderhand overal wel een antwoord op te vinden waar ze in de garage mee lopen te klooien omdat ze niet weten waar ze moeten beginnen, ja ideaal had van het weekend graag willen komen maar ja vrouwtje werken moet er toch iemand op die kleine jongen passen in zijn eentje gaat dat nog niet met anderhalf hoop toch snel een keer wel te kunnen en daad werkelijk kennis te maken.

ps foto volgt

vrgr.Huub

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2007 21:33 #1182082 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goed besluit.

Of eigenlijk twee dus, namelijk een Volvo kopen en dan ook nog eens lid worden.

Zeg, maar dan kom je toch gewoon de 3de in Gorinchem op de koffie?

Dan val je met je neus in de sleuteldagkoffie.......
Sleutelen zal niet mee vallen, 't si al druk zat, maar kennismaken is altijd leuk.

Welkom in ieder geval. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2007 21:36 #1182084 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic welkom
Huub, Welkom bij de club. Inderdaad is hier heel veel info te vragen en te raadplegen. Als lid van de vereniging kun je bovendien heel veel online raadplegen. Ook organiseert de club o.a. regelmatig sleuteldagen bij (Volvo)garagebedrijven. Dan kun je je kleine jongen gerust meenemen, want vroeg geleerd is oud gedaan .

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC